Sultan

Khaleesi

Jarvis

Sultan

Malou had geen zin

Moderator: moderatorteam
Silken Windsprite.Machie schreef:Die ene hond is trouwens geen saluki maar zo'n kruising windhondding. Kan ff niet op de naam komen.
Ja ik bedacht het me in de auto pasMachie schreef:Die ene hond is trouwens geen saluki maar zo'n kruising windhondding. Kan ff niet op de naam komen.
Ik vind het trouwens prachtige foto's
Windsprite!Machie schreef:Die ene hond is trouwens geen saluki maar zo'n kruising windhondding. Kan ff niet op de naam komen.
Ja die iddManuma schreef:Ja ik bedacht het me in de auto pasMachie schreef:Die ene hond is trouwens geen saluki maar zo'n kruising windhondding. Kan ff niet op de naam komen.
Ik vind het trouwens prachtige foto'sSilken Windsprite! Dankjewel!
Sorry dat ik Fiji er niet op heb, ik moest af en toe even bijkomen van de zenuwenVolgende keer gaat dat beter
Ja natuurlijk! Leuk! Hier kun je ze groot downloaden: https://www.flickr.com/gp/148356940@N05/2Zr942_Jules_ schreef:Windsprite!Machie schreef:Die ene hond is trouwens geen saluki maar zo'n kruising windhondding. Kan ff niet op de naam komen.
Ik vind ze ook geweldig hoor, mag ik ze gebruiken voor op de site en fb?
Dankje! Ik werd er even moedeloos van, alle beweging was zo ongeveer misluktLongFields schreef:Toch goed gelukt hoor, ondanks de lastige lichtomstandigheden binnen.![]()
Mooie impressie zo, samen met deel 2.
Dankje! Knappe SulFeather__ schreef:Zijn gewoon mooie foto's hoor!
De eerste 2 vind ik erg mooi! De eerste springt er echt uit voor mij.