Jits90 schreef:
Nu wil ik ooook. Even zien wanneer ik vrij ben

Doen!!!
Wel schoenen aantrekken met een goed profiel, het was af en toe aardig glibberig
ZivaNomi schreef:Ohh dat ziet er heerlijk uit

volgens mij hebben jullie genoten!
Het was ook een heerlijke wandeling en ik heb m'n best gedaan om er van te genieten. (eerste verjaardag zonder Shib dus ik ben nogal jankerig vandaag en zat vanmorgen te twijfelen tussen de hele dag onder de dekens liggen of wandelen in de Ardennen. Gelukkig heb ik het tweede gekozen.

)
moon-C schreef:Wat een prachtig wandelgebied!
Leuke foto's van je klimgeit

Het is echt een aanrader! Vanaf mij (omgeving Weert) was het ook maar 1,5 uur rijden, inclusief de verkeerde ring van Luik pakken, dus vanaf Nijmegen is het volgens mij ook goed te doen
Leonie. schreef:Gefeliciteerd! Wat een heerlijk gebied zeg, kan me voorstellen dat het genieten was.
Wou dat ik mijn verjaardag binnenkort zo kon vieren. Ik maak er denk ik een dagje strand van

Dagje strand is ook niet verkeerd
Boutje schreef:Mooi!
Ik was van plan er morgen heen te gaan, maar gezien de weersvoorspellingen stel ik het maar wat uit

Volgens mijn appje (weeronline en die had het vandaag ook helemaal goed) is het morgen van +/- 10 tot 19 gewoon hartstikke droog daar dus ik zou gewoon gaan
mijke schreef:Gefeliciteerd! De perfecte verjaardagswandeling!
Ik had(/heb) juist totaal geen zin in die hele verjaardag dus het was een vluchtwandeling hé