Erg leuke vakantie, en ook mooie bezienswaardigheden. Gelukkig iets minder druk als de badplaatsen alanya & antalya, maar goed, het blijft
wel een turkse badplaats natuurlijk

Hieronder wat foto's van onze dag tripjes:
Op weg naar de koningsgraven konden we van dit uitzicht genieten:

Onze buschauffeur

En een van de eerste koningsgraven, die een stuk verder weg is van de rest:

Nog wat omg. foto's

De dames

Wat ze mij niet verteld hadden was dat er voor de koningsgraven nog een excursie bij hoorde naar een of ander modderbad...
Awel, ik heb de dames veel plezier gewenst, en ben zelf vooral aan het fotograferen gegaan...

Hier zag ik mezelf toch niet tussen lopen om een modderbad te nemen, een krioelende mensen massa:

Na het modderen & opdrogen, moeten ze massaal onder de douche:

Om vervolgens in een zwavel bad te gaan dat naar rotte eieren ruikt:

En dat allemaal omdat die meneer op de boot zij, dat van die modderbaden je cellulitis weg zou gaan...

Daarna weer op weg naar de koningsgraven. Dit keer dan eindelijk echt!

Na de koningsgraven gingen we weer terug richting hotel, met de boot:

De volgende excursie ging naar saklikent, met nog wat extra tussenstops ook, bij graven & ruïnes.

Het uitzicht:

Ging iets te hard door de bocht...

Nog meer fantastisch uitzicht:

Ik op mijn bergje..

Het amfitheater:

Nog meer ruïnes:

In de saklikent nog een paar foto's genomen. Een kloof waar het water via een ondergrondse rivier op uit komt. Daardoor moet je het
eerste stuk met de brug. Daarna een stukje door water waden, en dan kom je in het droge gedeelte van de kloof.
Erg mooi, en imposant. Met regen loopt de leegstaande kloof ook vol. Het regent nooit in de zomer daar.... tot op de dag dat wij er waren.
Uiteindelijk werden we na 2 uur terug geroepen, omdat er regen aan kwam...

Terug bij de bussen mochten we nog even wachten, en waar kan dat beter dan in een hangmat

En zonsondergang in fethiye

Nog wat plaatjes van de de planten op de boulevard:

Het was een heerlijke vakantie, en absoluut een plek om nog eens naar terug te gaan!