Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hij voelt zich ook fantastisch, is nu helemaal gewend op de stal waar hij sinds 1 juni staat en heeft sinds kort een heuse vriendin, een merrie die bij hem in de wei staat en waar hij helemaal gek van is al.
chrico schreef: en ik maar denken een foto te zien dat je aan het schilderen bent ( zal wel door de tijd komen )
Ik denk, laat ik eens een niet zo voor de hand liggende topictitel verzinnen. Aardig gelukt toch?
chrico schreef:Maar leuk om jullie aan het werk te zien, hij ziet er prachtig uit
Dank je voor het compliment! Hij is gelukkig weer helemaal in orde na zijn langdurige blessure aan zijn hoef, en is ook helemaal happy op de stal waar hij nu staat.
Dank je wel Maureen, ik ben ook apetrots op mijn witte knapperd!
Heb hem in december al weer 6 jaar en in die tijd is hij verkleurd van bijna zwart naar bijna wit.
Ik vraag het me nu al tijden af (ook nav Cloor met Pirop natuurlijk)... kun je de band tussen een paard en een mens vergelijken tussen een hond en een mens? Gewoon sprake van een band, van herkenning? Volgens mij wel he? En wat dan als een buitenstaander langs de wei komt lopen en gaat praten tegen het paard?
(ik doe dat zelf namelijk wel, doe ik eigenlijk bij ieder dier waar ik langs loop)
Ja, absoluut hoor Marion. Wat dat betreft zijn paarden net zoals honden.
Ik denk dat Romanov als je langs zijn wei zou lopen en tegen hem zou praten wel even een kijkje zou komen nemen, hij is namelijk heel erg nieuwsgierig. En als je dagelijks langs zou komen en tegen hem zou praten zou hij je na verloop van tijd ook wel aan je stem gaan herkennen verwacht ik.
Laatst gewijzigd door LongFields op 30 sep 2011 21:50, 1 keer totaal gewijzigd.
LongFields schreef:Ja, absoluut hoor Marion. Wat dat betreft zijn paarden net zoals honden.
Dat idee heb ik ook wel. Dochter van mijn neef was ook erg blij dat ik gisterenavond de Lotgering paard weer uit hun vriezer haalde, ze vond het vreselijk. En met paarden lijk je als leek ook contact te kunnen maken (ik praat er altijd tegen )
Voor het argument van papa - mijn neef dus - dat die paarden wèl een fijn en lang leven hadden gehad i.t.t. de lammetjes die in de lams/rijst versie zaten had ze geen oor. Snap ik ook wel, als ik het vertaal naar honden. Die zou ik ook niet in de vriezer willen hebben.
Maylala schreef:Jullie zijn een mooi duo! Super dat het weer zo goed gaat met je knapperd en dat jullie weer lekker kunnen genieten van het rijden samen.
Dank je voor het compliment.
Het is ook heerlijk dat hij na alle ellende van zijn blessure af is en gewoon weer helemaal de oude is. En hij staat ook heerlijk rustig en voldaan op zijn nieuwe stal na een poos dat hij toch wel moest wennen.
Maandag ga ik met 2 stalgenootjes naar het strand met hem, dat is voor het eerst en ik vind het enorm spannend!
Fijn dat je weer aan de gang kan met hem, hij is mooi verkleurd zeg!!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Prachtige witkwast!
Ik kan me nog zo goed de eerste foto's herinneren die ik ooit van 'm zag hier op 't HF, jaaaren geleden.
Ezeltjes-grijs was 'ie en kijk nu eens!