Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Hier wat foto's, een stralende dag, heerlijk weer... kwaliteit van de foto's is niet denderend... met mijn telefoon gemaakt en het springen was te ver weg voor mooie foto's maar toch een kleine impressie...
maart schreef:leuk !
Alleen zonde dat de hoeven van die pony's zo ontzettend (veel te) lang gehouden worden precies :s
Enig idee wat daar de reden voor is?
Ik heb werkelijk geen idee. Zat er daar ook al naar te kijken, ze hadden het allemaal.
Wat een hittepetitjes zeg die hackney's
Alleen zonde dat de hoeven van die pony's zo ontzettend (veel te) lang gehouden worden precies :s
dat zijn extreem zware ijzers, van die hackney ijzers, daar tillen ze zo mooi de benen van op
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Meghan schreef:Leuk! Ik ben er ook geweest. En aan je foto's te zien hebben wij ook dicht bij elkaar gestaan
Het was een heerlijke dag.
Had jij je hond mee?
Nee, ik had het wat drukker verwacht dus hem thuis gelaten. Maar bij nader inzien had ik hem makkelijk mee kunnen nemen.
Maar ik heb wel een stuk of 4 RR gezien inderdaad.
malinois schreef:
Heb je die ene gezien die zo in staking ging? Ik vind het altijd maar griezelig met de kleine karretjes erachter.
Maar de hackney's hadden wel van die speciale dikke ijzers eronder liggen, daardoor vertekend het beeld misschien ook wat?
Meghan schreef:Leuk! Ik ben er ook geweest. En aan je foto's te zien hebben wij ook dicht bij elkaar gestaan
Het was een heerlijke dag.
Had jij je hond mee?
Nee, ik had het wat drukker verwacht dus hem thuis gelaten. Maar bij nader inzien had ik hem makkelijk mee kunnen nemen.
Maar ik heb wel een stuk of 4 RR gezien inderdaad.
malinois schreef:
Heb je die ene gezien die zo in staking ging? Ik vind het altijd maar griezelig met de kleine karretjes erachter.
Maar de hackney's hadden wel van die speciale dikke ijzers eronder liggen, daardoor vertekend het beeld misschien ook wat?
Die ene die stil stond en waarmee er toen van alles gebeurde? Of die van dat jonge ventje die geen meter gedraafd heeft alleen maar gegaloppeerd
Ik zag idd. een aantal ridgebacks dus vandaar mijn opmerking, die stonden nl. recht achter mij
Die schapen tussen het publiek heb ik wel voorbij zien komen overigens... volgden netjes
dat zijn extreem zware ijzers, van die hackney ijzers, daar tillen ze zo mooi de benen van op
ja, maar dan nog zijn die centimeters te lang. Kijk maar naar die met de bleke hoeven, zie je duidelijk hoe lang de hoeven zijn.
De beenstand kan gewoon niet correct zijn zo, laat staan gezond
Klopt, het is wel zo dat ze echt soort van blokken eronder hebben.. en gezonde hoeven is denk ik niet hun prioriteit;) jammer genoeg.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
ja, maar dan nog zijn die centimeters te lang. Kijk maar naar die met de bleke hoeven, zie je duidelijk hoe lang de hoeven zijn.
De beenstand kan gewoon niet correct zijn zo, laat staan gezond
Mogelijk zijn die langere hoeven nodig om de ijzers te kunnen dragen? Ik neem aan dat die wat meer van het hoorn vragen dan normale ijzers.
Overgens vind ik de manier waarop dit ras moet lopen foeilelijk Een hoogdravend hittepetitje voor de kar kan ik best waarderen, maar dan wel met een meer natuurlijke gang. Hoge beentjes door willen gaan-gaan-gaan! heeft wel wat, maar die poten via de oksels naar voren stoten terwijl het hoofd hoog vastgesnoerd staat heeft hier maar weinig van weg
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Nee je hebt geen langere hoeven nodig voor een ijzer.. ik blijf het apart vinden en eigenlijk belachelijk dat er nog steeds smeden zijn die paarden laten lopen met clownsvoeten, dus met een bizar lange teen. Er is geen afrolpunt dus alles kom op de gewrichten en de banden.
Maar hoefsmid is een vrij beroep dus iedereen kan hoefsmid worden met alle gevolgen van dien..
cloris schreef:Nee je hebt geen langere hoeven nodig voor een ijzer.. ik blijf het apart vinden en eigenlijk belachelijk dat er nog steeds smeden zijn die paarden laten lopen met clownsvoeten, dus met een bizar lange teen. Er is geen afrolpunt dus alles kom op de gewrichten en de banden.
Maar hoefsmid is een vrij beroep dus iedereen kan hoefsmid worden met alle gevolgen van dien..
Voor een gewoon ijzer uiteraard niet. Maar voor deze gewichten KAN ik me voorstellen dat dit anders ligt.
Feit blijft: ga svp die arme paarden eens fatsoenlijk bekappen
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
HondenSteps schreef:Veel gratis voer en botjes uit mogen delen, mensen waren er erg content mee. Foto was aan het begin van het event genomen.
Fijn... ook een geweldige reactie op mijn foto's! Maarre ...reclame maken doe je maar in je eigen topic. Het gaat hier over paarden en niet een of andere toko....