mijn naam is Chiara.
20 jaartjes oud (of jong)
Sinds juni ben ik afgestudeerd Paraveterinair.
En vanaf dit school jaar studeer ik verder voor dierenarts.
Een lange en moeilijke weg, maar ik moet en zal er komen.
Samen met moeders, broertje en zusje woon ik in de buurt van Rotterdam.
Verder horen er nog twee fretten bij ons gezin. Twee dames die nu drie jaartjes oud zijn. Ze heten Leylee en Aïti.
Leylee heet zo omdat ze in Lelystad gevonden is. En Aïti betekend in het Zweeds moeder, ze was schijndrachtig toen ze door de dierenambulance is gevonden. Beide fretjes heb ik via een frettenstichting geadopteerd.
Maar goed, dit is niet het FrettenForum.
HONDEN:
ik heb eigenlijk altijd honden om mij heen gehad. mijn eerste levensjaren heb ik in italie door gebracht. Daar op dat mooie platte land had mijn moeder een hond. mijn moeder heeft altijd honden gehad sinds kleins af aan. Meestal zwerfhonden die ze ergens gevonden heeft en die ze dan mee naar huis neemt. (opa en oma waren er altijd erg blij mee
verder had mijn moeder het erg druk met mijn zusje die net geboren was, en enkele jaren later kwam mijn broertje.
Maar nu....
opa (uit nederland) heeft voor 16 jaar lang een labrador gehad. en af en toe pasten wij daar op. helaas is Fiore een half jaar geleden overleden. oma heeft er geen gras over laten groeien. een maand later hadden ze een labradoodle pup. Opa is erg ziek geworden weer een maand later. en sinds dien is de pup elk weekend bij ons. en af en toe door de weeks.
Nu gaat het met opa weer goed...maar de liefde voor een hond is in ons gezin weer gegroeid.
na enkele maanden lang zeuren en overleggen heeft moeder toegegeven.
We beginnen een nieuw avontuur.
we zijn het huis klaar aan het maken voor een Pup.
over de pup en alles wat er bij komt maak ik een apart topic.
link wordt later hier onder geplaatst.