Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gratis informatie- & P.T sessies op t "Dierenfeest 24&25/11

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

Gipsy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
Aantal honden: 4
Contacteer:

Gratis informatie- & P.T sessies op t "Dierenfeest 24&25/11

Ongelezen bericht door Gipsy »

Op 24 en 25 november as. zullen er gratis informatiesessies en gratis P.T.sessies zijn op dieren op t "Dierenfeest" in de Limburghallen ( http://www.dierenfeest.be ).

We zijn aanwezig van 10u00 tot 18h00. Afbeelding

Gratis informatiesessies van 12u00 tot 13u00 en van 16u00 tot 17u00. U kan een plekje reserveren door het zenden van een email naar photonictherapy@gmail.com.
Tussen de informatiesessies door wordt getoond hoe een Photonic Therapy sessie plaatsvindt op hond, kat, etc... van de standaardpunten welke tot doel hebben het immuunsysteem te versterken en genezing te bevorderen.
Speciale aandacht zal gegeven worden aan de "Epilepsy" & "Jeuk"punten bij honden en de "Koliek"punten bij paarden

Voor meer info zie: http://www.aphotonictherapy.com

"Photonic Therapy"of Foton Therapie is in sé de toepassing van licht op bepaalde gebieden van de huid alwaar er een verhoogde elektrische geleidbaarheid aanwezig is, en dit om bepaalde fysiologische resultaten te bewerkstelligen.

Waarom gebruiken we het ? om
o pijn te verminderen
o energie te verhogen/te verlagen
o het immuunsysteem te versterken
o blokkades op te heffen
o genezing te bevorderen
o prestaties te verhogen
o ingeval van nood je dieren en jezelf te kunnen helpen
o en nog zoveel meer …

Foton Therapie bij onze viervoeters is een geteste geavanceerde toevoeging van de acupunctuur.
We steken echter geen naalden in het lichaam van onze geliefde viervoeter doch gebruiken de lichtstraal op de traditionele acupunctuurpunten gedurende 2 (hond) - 5 (paard) seconden per te behandelen punt en dit 2 à 3 maal per week.

Het rode licht wordt aangewend ter stimulering van de huid waardoor neuro-chemische stoffen vrijkomen in het bloed en waardoor we het lichaam stimuleren om zijn eigen genezings- en regeneratieproces in werking te stellen.

Het is een veilige, pijnloze en effectieve methode om zelf thuis, post-diagnostisch, te gebruiken.

Kan toegepast worden bij Paard, Hond, Kat, Vogel, Konijn,… voor ondermeer

o Noodgevallen : Koliek, Shock, Uitputting door hitte, Stoppen van Bloeding.
o Algemene toestanden: Angst, Stress, Artritis (Alle gewrichten), Maagzweren, Luchtzuigen (Kribbebijten), Helen van
Wonden, Littekens, Tetanus, Azoturia, Oogproblemen, Anhydrosis , Prestatie Punten, De ziekte van Cushing, de ziekte van
Carré, de ziekte van Lyme, Epilepsie, Hepatitis, Kennelhoest, Parvo virus, pancreatitis, Nierziekte & -stenen, Aandoeningen
aan de Urinewegen,...
o Alle Lichaamsdelen: Hals & Wobbler Syndroom, Schouders & voorbeen, Rugklachten, Sacro-iliac kwetsuur, Gedraaid
bekken, Heupgewricht, Cervicale schijf problemen, thoracolumbale schijf ziekte, Pijnlijke scheenbenen
o Laminitis, navicular, hoefziekten, Hoefbevangenheid (Founder), Podotrochleitis,
o Huidproblemen zoals Netelroos, Ziekte van Cushing, Jeuk, Overmatig Zweten, Gebrek aan zweten, Eczeem, Hot Spots
o Emotionele of psychische problemen: Angsten en fobieën, Agressie ...
o Voortplantingsproblemen: Cysten -eierstokken, Onvruchtbaarheid, Niet-ingedaalde teelballen, Inleiding geboorte, Neo-
natale constipatie bij veulens,...
o Virusinfecties: West-Nijl virus en alle Virale ziekten,...
...en nog veel meer
Afbeelding Afbeelding
Enkele ervaringen: http://aphotonictherapy.com/ervaringen-stories/

Situaties waarbij P.T. helpen kan bij honden: zie http://aphotonictherapy.com/behandeling-van-uw-hond/
Vita 1997-2008, Maxime 2000-2011, Pineau 1998-2012
Gipsy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
Contacteer:

Re: Gratis informatie- & P.T sessies op t "Dierenfeest 24&25

Kells schreef:Wow! Als ik dit zo lees heb ik geen dierenarts meer nodig! :cheer:
Een DA zal je nog altijd nodig hebben, nl. om een diagnose te laten stellen over wat er aan de hand is met je dier.
Maar daarna kan je wel zelf verder en als je al acupunctuursessie hebt gehad, dan zul je weten dat de uitwerking maar 36-48 duurt en je bij een chronische situatie (arthritis bijvb ) om de 2 dagen terug moet bij aanvang. In dit geval hoef je niet terug en kan je thuis zelf de punten elke 2 dagen doen.
In andere gevallen zoals bij een noodgeval als een bloeding kan je wel zelf al t leven van je dier redden door de bloeding binnen de minuut te stoppen.
Dit is absoluut niets nieuws... :wink:

PS. Toch maar effe vermelden dat ik NIETS kom verkopen...en ik ben ook geen verkoper ik geef enkel workshops, informatiesessies en P.T.sessies.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Bij Shendor werkte het super, die was na een behandeling ineens een voorbeeldige hond, weet je nog? :mrgreen:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Gipsy
Zeer actief
Contacteer:

Hoi hoi , ja hoor het werkt....maar bij honden met chronische problemen moet je de sessies herhalen (zoals elke acubehandeling moet die elke 36-48 u herhaald w bij chron. situaties voor optimaal resultaat).

En het W.E. is weeral voorbij en ik heb schrijnende situaties gezien :ugh: maar heb dieren en hun baasjes kunnen helpen :)
De komende dagen zet ik de info op de FBpagina en het blog.

En dan vragen de mensen waarom ik dat allemaal gratis doe ....omdat ik geen pijn meer wil zien want ik wil ze helpen...als je geld zou vragen loop je trouwens de kans dat ze verder wandelen en wat is de hond/kat of paard daarmee ? Niets, die lijdt gewoon verder.

Nu zegden ze ...kan je ons AUB helpen ? En zo was er een Deense dog Floortje, die speciaal nog eens langskwam...en hoewel iedereen altijd afvraagt hoe zo iets makkelijks helpen kan...dit is wat ik per email van het baasje gisterenavond o.m. ontving:
Beste Eva,
Gisteren heeft u op het dierenfeest te Genk ons Floortje (duitse dog) een behandeling gegeven. Dankzij deze behandeling had ze een zalige, rustige namiddag en avond zonder pijn, waarvoor dank...

Dan...dan lopen de tranen over mijn wangen omdat Floortje toch even pijnloos verder kon.
Noella W. , haar baasje gaat nu een torch huren voor een maand om zelf de sessies verder te zetten...

Balou een andere hond is zelfs de 2 dagen teruggekomen en kreeg 3 gratis sessies, foto's staan op FBpagina... Zaterdag vroeg ze zich nog af wat ik ging doen (is normaal de eerste keer, zovelen hebben immers al hem geweest)...zijn baasje vertelde echter dat hij zondagmorgen op de beurs aan de lijn trok om zo snel mogelijk bij mijn stand te geraken... DAT doet mij goed, dat doet hem goed...

Alleen daarvoor is mijn W.E. goed...dieren helpen, mensen helpen,...
Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”