Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Natural greatness..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

hakunamatata
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense straatratjes
Aantal honden: 2

Natural greatness..

Ongelezen bericht door hakunamatata »

Zelf had ik me al laten waarschuwen dat er een oplichter achter zou zitten. Je kon gratis proefzakjes krijgen en ik was benieuwd of ze die wel zouden verzenden dus wel besteld. Natuurlijk nooit iets van gezien. Met die proefzakjes zag ik deze naam vaker voorbij komen hier op het forum. Ik hoop dat niemand geld gesponsord heeft. Hij schijnt nu drones te verkopen trouwens :ugh:

https://www.thuiswinkel.org/ledenlijst/ ... Q.facebook
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Afbeelding
mirriejj
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
Aantal honden: 3

Re: Natural greatness..

Ongelezen bericht door mirriejj »

hakunamatata schreef:Zelf had ik me al laten waarschuwen dat er een oplichter achter zou zitten. Je kon gratis proefzakjes krijgen en ik was benieuwd of ze die wel zouden verzenden dus wel besteld. Natuurlijk nooit iets van gezien. Met die proefzakjes zag ik deze naam vaker voorbij komen hier op het forum. Ik hoop dat niemand geld gesponsord heeft. Hij schijnt nu drones te verkopen trouwens :ugh:

https://www.thuiswinkel.org/ledenlijst/ ... Q.facebook
Hier zijn de proefzakjes wel gewoon netjes aan gekomen.
Feather__
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Feather__ »

Bij mij zijn die proefzakjes gister aangekomen. Na een paar maanden ;)
Afbeelding
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Wat raar. Hier al een tijd terug de proefzakjes binnengekregen.

Wel kreeg ik, ook na uitschrijven, regelmatig emails van ze. Ook werd ik 1x door ze gebeld. Toen wel duidelijk kunnen maken dat ik geen interesse had voor verder bestellen en heb ik nooit meer wat gehoord :wink:
Afbeelding
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

De zakjes heb ik wel gekregen, zowel voor honden als voor katten. Ze hebben ook geprobeerd te bellen en ik krijg veel e-mails, maar ik ben erg goed in dat soort dingen negeren :wink:
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Ik heb de zakjes ook gewoon gehad, én een telefoontje wat ik naar mijn zin heb af kunnen handelen :mrgreen:
Afbeelding
Shiloh86
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder

Ongelezen bericht door Shiloh86 »

Is dat van de Facebook actie tijdje terug hier op het forum? Ik heb niks gehad. Ach. Het heeft me ook niks gekost.
Afbeelding
Nicaaa!
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Staffordshire Terriër

Ongelezen bericht door Nicaaa! »

Ah dat is de winkel die hier om de hoek zit. Er was iets mee zeg maar, 2 gasten van een jaar of 27 toen ze er net zaten waren ze altijd heel vriendelijk maar na een half jaartje groette ze niet meer. De ramen zijn ook bestickert zodat je niet naar binnen kan kijken, wel met een mooie hondenfoto die begin deze week vervangen is voor een mooie kattenfoto. Ik dacht al dat ze ook aan telemarketing deden omdat er s'avonds vaak studenten naar binnen gingen. En ze waren een keer aan filmen in het park met een gestresste kat aan een lijntje. Nee, ik zou niet snel hondenvoer of wat dan ook van dat soort gasten kopen. De facebookpagina is nog wel online zag ik.
mirriejj
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collie, kruising, middenslag keeshond
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door mirriejj »

Nicaaa! schreef:Ah dat is de winkel die hier om de hoek zit. Er was iets mee zeg maar, 2 gasten van een jaar of 27 toen ze er net zaten waren ze altijd heel vriendelijk maar na een half jaartje groette ze niet meer. De ramen zijn ook bestickert zodat je niet naar binnen kan kijken, wel met een mooie hondenfoto die begin deze week vervangen is voor een mooie kattenfoto. Ik dacht al dat ze ook aan telemarketing deden omdat er s'avonds vaak studenten naar binnen gingen. En ze waren een keer aan filmen in het park met een gestresste kat aan een lijntje. Nee, ik zou niet snel hondenvoer of wat dan ook van dat soort gasten kopen. De facebookpagina is nog wel online zag ik.
Volgens mij werken ze nu met de site kat.nl. Daar wordt ik nu door plat gemaild :LOL:
Nicaaa!
Zeer actief

mirriejj schreef:
Nicaaa! schreef:Ah dat is de winkel die hier om de hoek zit. Er was iets mee zeg maar, 2 gasten van een jaar of 27 toen ze er net zaten waren ze altijd heel vriendelijk maar na een half jaartje groette ze niet meer. De ramen zijn ook bestickert zodat je niet naar binnen kan kijken, wel met een mooie hondenfoto die begin deze week vervangen is voor een mooie kattenfoto. Ik dacht al dat ze ook aan telemarketing deden omdat er s'avonds vaak studenten naar binnen gingen. En ze waren een keer aan filmen in het park met een gestresste kat aan een lijntje. Nee, ik zou niet snel hondenvoer of wat dan ook van dat soort gasten kopen. De facebookpagina is nog wel online zag ik.
Volgens mij werken ze nu met de site kat.nl. Daar wordt ik nu door plat gemaild :LOL:
hahaha, ja zoiets staat op de ruiten nu ja, of kattenvoer.nl.
Van
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder, Tamaskan, Turkse Vans
Contacteer:

Ongelezen bericht door Van »

hier de proefzakjes wel gekregen
En een hoop mailtjes :lol1:
Afbeelding
Yeufke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Yeufke »

Volgens mij is dit ook een actie van hen.

https://crowdaboutnow.nl/Pet-Care

Nou ja, iedereen die gestort heeft krijgt in ieder geval eeuwige dank. :hmmm:
Afbeelding
Polly 22 jan 2007 - 15 mei 2018 ❤️
Yessie 28 april 2010 -13 juli 2020
slaap zacht lieve meid
Nicaaa!
Zeer actief

Yeufke schreef:Volgens mij is dit ook een actie van hen.

https://crowdaboutnow.nl/Pet-Care

Nou ja, iedereen die gestort heeft krijgt in ieder geval eeuwige dank. :hmmm:
Dat zijn die jongens inderdaad. Maar blijkbaar zijn ze overgestapt naar een ander product? Hm vaag verhaal. Hoe zit dat eigenlijk met dat crowdfunding? Als je de stekker er uit trekt kunnen investeerders naar hun centen fluiten?
HillieS
Zeer actief

mirriejj schreef:
Ah, is dat van hun! Ik dacht al :LOL:
Zal me eens afmelden voor die mail :mrgreen:
Afbeelding
veertje
Zeer actief

Ik krijg dus ook nog standaard mails van Hond.nl & Kat.nl, die direct mijn prullenbak in vliegen. Maar blijkbaar sturen ze nu ook al ongevraagd samples op :denken: Mijn moeder heeft vandaag een pakketje ontvangen.
Afbeelding

Ik weet nog niet of ik ook wat heb, maar bij terugkijken zag ik wel dat ik deze mail had
Beste honden- en/of kattenvriend,

Vandaag of morgen ontvang je samples natuurlijk hondenvoer of kattenvoer van Jachtinstinct, een merk dat onlangs is ontwikkeld door Hond.nl & Kat.nl.

Wij bedanken je dat je onze graanvrije brokken die rijk aan vlees zijn uit wilt proberen! Natuurlijk hopen wij dat je huisdier(en) ervan zal/zullen smullen!
Ik heb helemaal niet gevraagd iets uit te proberen. Natuurlijk zijn proefzakjes nooit verkeerd, maar hun hele manier van marketing vind ik nogal dwingend. Toch die mail maar eens afmelden.

Meer mensen die proefzakjes gekregen hebben?
Shiloh86
Zeer actief

Ik heb de zakjes nooit gekregen, maar wordt wel constant lastig gevallen met die emails. Heb me daar al een paar keer voor afgemeld, maar dat lappen ze aan hun laars.

Laatste keer een boze mail terug gestuurd dat ze nu eens moeten kappen met die onzin. Volgens mij daarna die mail adressen geblokkeerd, maar dat weet ik niet zeker. Daarna niks meer gehad iig.
Afbeelding
veertje
Zeer actief

Shiloh86 schreef:Ik heb de zakjes nooit gekregen, maar wordt wel constant lastig gevallen met die emails. Heb me daar al een paar keer voor afgemeld, maar dat lappen ze aan hun laars.

Laatste keer een boze mail terug gestuurd dat ze nu eens moeten kappen met die onzin. Volgens mij daarna die mail adressen geblokkeerd, maar dat weet ik niet zeker. Daarna niks meer gehad iig.

Mijn moeder zei dat ze zich ook had afgemeld, maar zo te horen gaat dat niet zo makkelijk. Ik heb me vanmorgen afgemeld. Ben benieuwd of het nou klaar is met de mails. Trof net wel de zakjes in mijn brievenbus.
pioenroos
Zeer actief
Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.

Ongelezen bericht door pioenroos »

Hier ook vandaag ongevraagd een doos met samples. Ook de emails van kat.nl & hond.nl blijven komen ondanks herhaaldelijk afmelden en een email dat ze nu echt moeten kappen en ik uit hun adressenbestand wil.

Toevallig was ik de ongevraagde emails eergisteren zo zat (en verveelde me toch) dat ik ze bij https://www.spamklacht.nl/ heb aangemeld. Als jullie dat nu ook even doen dan leren ze misschien eens dat zulke hardnekkige marketing niet mag :wink:
Afbeelding
HillieS
Zeer actief

Ik kreeg die zakjes gisteren ook. Was ook al verbaasd dat ik ze kreeg.
Ik heb me ook al een aantal keren afgemeld voor de mail. De mail dat deze zakjes zouden komen heb ik niet gehad, dus ik vermoed dat de afmelding wel gelukt is :mrgreen:
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Ik had het pakketje gisteren ook. En wordt ook al tijden platgemaild door hond.nl en kat.nl. Afmelden lukt niet, daar doen ze niks mee. Blokkeren werkte wel :mrgreen: Ze hebben een nogal vreemde manier van klanten werven. Zo'n agressieve manier werkt voor mij in elk geval niet. Ik weet dan wel weer welk voer ik zeker weten niet koop!

Zag net op facebook ook een actie van hun voorbij komen. Volgens mij in samenwerking met doggydating. Kun je een jaar lang gratis hondenvoer winnen... als je hun pagina deelt en liked natuurlijk
Je komt alleen dus daarna nooit meer van de spam af :mrgreen:
Shiloh86
Zeer actief

ik zou zeggen, waarschuw mensen er vooral niet aan mee te doen.
Afbeelding
anniek16
Zeer actief
Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje

Ongelezen bericht door anniek16 »

Ik kreeg ze vandaag ook ineens, terwijl ik bij mijn weten geen nieuwsbrief meer van ze krijg. Nouja, het wordt vast met plezier opgegeten :)
~Anniek
Tallie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tallie »

Zelfde hier. Destijds het pakketje ook wel gehad, daar 2 keer over gebeld en constant emails. Zout op zeg. Gisteren dat nieuwe spul gekregen, en een zakje TOTW. Als ze nu weer gaan bellen krijgen ze wel te horen wat ik van dit soort praktijken vind.
Afbeelding
Australiankelpieforum.com
Groetjes! Marieke & Tallie.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”