Moderator: moderatorteam
misschien dacht hij precies t zelfdeNanna schreef:Ik zag me al op de voorpagina van de Telegraaf staanS@ndr@ schreef:ja wat wil je dan, je gedraagd je verdacht, slimme hondde liefde was dus wederzijds
![]()
![]()
Maar je zou toch denken dat als je zó lelijk bent, je je gemak wel houdt. Maar niets van dat al
Nou inderdaadPaisley schreef:Je zal je eigen hond maar zo in dit foto topic tegen komen, nadat hij uit logeren is geweest....
Wat een commentaar erbij zeg.
Dees en Maylo schreef:Wees blij dat hij keurig gromde.
Waarschuwen is beter dan bijten toch?dagmar88 schreef:Dees en Maylo schreef:Wees blij dat hij keurig gromde.Want dat is normaal?
Mijn honden grommen niet als er een foto gemaakt wordtdagmar88 schreef:Dees en Maylo schreef:Wees blij dat hij keurig gromde.Want dat is normaal?
Kan het niet zomaar zijn dat dat bultje erg pijnlijk is en hij dacht dat je d'r met je grote poten tegenaan ging porren?Nanna schreef: Ik ben dat alvast van vechthonden niet gewend, dat ze naar mensen grommen. Vroeger in de dap zag ik ze graag JUIST omdat ze zo goed met mensen waren.
En zo raar deed ik niet. Ik wees naar een bultje op zijn poot, dat viel me op. En hij trok meteen strak en begon te grommen. Sorry, maar dat zoek ik niet en al helemaal niet bij vechtjoekels.
Ik ben ook blij dat het maar een logee is en dat ie eind van de week weer optieft.
Pitbull? Er zit nog geen drupje pitbull in dit hondje als het dezelfde al zou zijn. Hier iets van een ambull of bully type in...Heavy schreef:Dat is Max die woont hier in de straat ( gelukkig maar een paar weken per jaar ) . Ik vond mezelf al zo dom dat ik niet wist of het een stafford of pitbull was maar het is een kruising dus
Jij staat eerst gek te doen met een camera op zijn bakkes gericht. Waarschijnlijk heeft die hond dat nog niet vaak mee gemaakt. Waarschijnlijk geluidjes makend om hem zo leuk mogelijk op de foto te zetten en dan mag hij niet reageren met een brom als jij daarna ergens naar wijst?Nanna schreef:Als je al moet grommen als ik op twee meter afstand naar een bultje wijs is je goedwies aardig kapot.Gimmick schreef:Pitbull? Er zit nog geen drupje pitbull in dit hondje als het dezelfde al zou zijn. Hier iets van een ambull of bully type in...Heavy schreef:Dat is Max die woont hier in de straat ( gelukkig maar een paar weken per jaar ) . Ik vond mezelf al zo dom dat ik niet wist of het een stafford of pitbull was maar het is een kruising dus
Als het hondje direct uitgevallen was had je staan blaren dat hij niet te lezen was een zomaar uitviel.
Nu gaf hij netjes zijn grens aan is het nog niet goed.
Ook staffords (achtigen) hebben een grens...
Ik ken vechthondachtigen niet anders dan zeer aardig naar mensen. En zo hoort het ook. Is dat niet het geval dan kan er een spuit ingedrukt worden want dan wordt het ronduit gevaarlijk.
GOHNanna schreef:Ik heb nog nooit een hond voor de camera gehad die meende met een felle blik naar me te moeten grommen. Dat lieg ik trouwens, een keer een Kaukaas op een hondenshowMaar die bleef rustig liggen en lag niet strak aan de ketting en klaar om mij op mijn falie te geven.
En nogmaals, vroeger in de praktijk zag ik niet liever dan vechthonden. Altijd blij, nooit gezeur.
Eentje die meent een mens te moeten grijpen moet in mijn ogen geeuthanaseerd worden. Het is geen pekineesje.
Dat weet ik als geen ander.Nanna schreef:Ik heb nog nooit een hond voor de camera gehad die meende met een felle blik naar me te moeten grommen. Dat lieg ik trouwens, een keer een Kaukaas op een hondenshowMaar die bleef rustig liggen en lag niet strak aan de ketting en klaar om mij op mijn falie te geven.
En nogmaals, vroeger in de praktijk zag ik niet liever dan vechthonden. Altijd blij, nooit gezeur.
Eentje die meent een mens te moeten grijpen moet in mijn ogen geeuthanaseerd worden. Het is geen pekineesje.
Nanna schreef:En ja, het kan ook komen door mijn aversie tegen dat type hond.
Sandra&co schreef:Nanna schreef:En ja, het kan ook komen door mijn aversie tegen dat type hond.