Wanneer we naar deze topic kijken zijn het aantal leden met negatieve houding ten opzichte van RDE niet voor de poes. Er is al meerdere malen gevraagd naar persoonlijke ervaringen of mensen die daadwerkelijk iets weten te vertellen zonder dit ergens gehoord of gelezen te hebben.. Heb jij ze gezien?renee-uk schreef:Er zijn in diverse topics op dit forum genoeg reacties te vinden van RDE aanhangers die het prima mogelijk maken de kwaliteit van de stichting in te schatten.Shamaria schreef:Een forum waar het gros van de leden klakkeloos de mening van andere leden overneemt maar niemand van de negatievelingen daadwerkelijk meer weet dan "van horen zeggen" is wel objectief?
Ik zou er nog geen schoenveter vandaan willen halen, maar gelukkig mag iedereen dat voor zichzelf uitmaken.
Ik hoop van harte voor TS dat zij wel een goede ervaring opdoet met deze in mijn ogen ongelofelijk dubieuze stichting.
Een forum is niet de enige plaats om informatie op te doen, zeker niet met oog op het feit dat er een heleboel leden zijn die met de wolven mee huilen, zo gaan die dingen op een forum nou eenmaal...
Je zou bij andere stichtingen welke zich inzetten tegen dierenleed, dierenartsen in de omgeving, etc etc kunnen informeren..