Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Contract asiel vs fokker

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Contract asiel vs fokker

Ongelezen bericht door sirene »

alm@ schreef:Volgens mij zijn die contracten als het er écht op aankomt niet rechtsgeldig. Een langdurige verzorger wordt uiteindelijk volgens de wet eigenaar. Ik heb Rock overigens uit een asiel in Brabant. Ik kreeg na het betalen van de asielprijs een papiertje mee met: veel plezier van uw nieuwe huisdier. Geen contract dus.
Da's ook wat Noekie zegt.
Gewoon een extra zekerheid dat mensen een deur verder gaan als ze wel al van plan zijn om andere dingen te doen dan in het contract staan.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Ik weet geeneens meer of ik bij Glenn een contract kreeg. Heb alle papierrommel zó in de kast gemikt.
Wèl werd gezegd dat ik niet met hem mocht 'kweken' maar dat lijkt me een voor de hand liggend advies bij zo'n pronkstuk :engel:
Ik wilde je net gaan pb-en of we met Glenn niet leuk konden gaan kweken met 1 van mijn nakers.
Je weet toch wel of je iets getekend hebt ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
sirene schreef:
Nanna schreef:Ik weet geeneens meer of ik bij Glenn een contract kreeg. Heb alle papierrommel zó in de kast gemikt.
Wèl werd gezegd dat ik niet met hem mocht 'kweken' maar dat lijkt me een voor de hand liggend advies bij zo'n pronkstuk :engel:
Ik wilde je net gaan pb-en of we met Glenn niet leuk konden gaan kweken met 1 van mijn nakers.
Je weet toch wel of je iets getekend hebt ?
Meneer Nanna tekende wat, ik liep al met die hond buiten :mrgreen: Maar ik zal, eenmaal thuisgekomen, eens voor je gaan loeren.
Nah, hoeft niet hoor. Ik ben wel tevreden met Noekie's antwoord. Voor asiels geldt volgens mij hetzelfde als voor fokkers.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”