Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

hele magere pup, hoe krijg ik hem op gewicht

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: hele magere pup, hoe krijg ik hem op gewicht

Ongelezen bericht door Marina »

Goofy schreef:Ik kan jullie wel mede delen, dat ik 8 maart op bezoek ga voor een ochtendje Duitse herder kennel, dichtbij ons in de buurt.
Ik heb wel een uur met die mensen aan de telefoon gehngen met een héleboel vragen.
Ik heb me op de lijst laten zetten voor een nieuwe pup , maar niet nu al. Ik hoop tegen de zomer.
Ik had eigenlijk gezegd een jaar niet, maar ik heb zoveel liefde te geven en ik wil gewoon zo graag een hond erbij....

Ben heel benieuwd hoe het gisteren is afgelopen met het bezoek aan de kennel..

Ik vraag me ook af wie jij bent.

Een beetje raar dat in iedergeval. :scratch:
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Re: hele magere pup, hoe krijg ik hem op gewicht

Ongelezen bericht door Elly* »

Marina schreef:
Goofy schreef:Ik kan jullie wel mede delen, dat ik 8 maart op bezoek ga voor een ochtendje Duitse herder kennel, dichtbij ons in de buurt.
Ik heb wel een uur met die mensen aan de telefoon gehngen met een héleboel vragen.
Ik heb me op de lijst laten zetten voor een nieuwe pup , maar niet nu al. Ik hoop tegen de zomer.
Ik had eigenlijk gezegd een jaar niet, maar ik heb zoveel liefde te geven en ik wil gewoon zo graag een hond erbij....

Ben heel benieuwd hoe het gisteren is afgelopen met het bezoek aan de kennel..

Ik vraag me ook af wie jij bent.

Een beetje raar dat in iedergeval. :scratch:
Wat ik vet heb gemaakt komt uit een reactie van Zinndy, maar het is niet goed gequote.
Goofy wil weten hoe dat afgelopen is.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”