ik werd net gebelt door de fokster van Pfaff...met de mededeling onze honden staan in de hondenwereld :)Leuk stuk zei ze!!
ik ben benieuwd!!
Moderator: moderatorteam

Okay, ben benieuwd !Marjoleine schreef:Het laatste nummer, dat is dus nummer 9 volgens mij?
Het is net uit.

Ik ook! Ga morgen op zoek.Badu schreef:Okay, ben benieuwd !Marjoleine schreef:Het laatste nummer, dat is dus nummer 9 volgens mij?
Het is net uit.

Hihihi, spuit 11 geeft modder...Podenji schreef:zoeits dan? smit meet 64 en Cy 71,5
de foto is van Ria dus die mag je vast wel gebruiken
Via de website wel, moet je even mailen.sirene schreef:oja, bedenk met net...Hondenwereld, die is dus haast nergens los te krijgenHelaas.
Je kan toch een los nummer na bestellen?Inge O schreef:heel gek vind ik dat, hoe kan je dan überhaupt een blad leren kennensirene schreef:oja, bedenk met net...Hondenwereld, die is dus haast nergens los te krijgenHelaas.
? ik ken het dus ook helemaal niet, heb het nog nooit kunnen zien, laat staan lezen
.

Ik ken het blad al jaren maar herinner het me vooral als een duf blad vol tentoonstellingsuitslagen en "wat fokken/hebben wij toch een geweldige honden" op de borstklopperij artikelen.Inge O schreef:heel gek vind ik dat, hoe kan je dan überhaupt een blad leren kennensirene schreef:oja, bedenk met net...Hondenwereld, die is dus haast nergens los te krijgenHelaas.
? ik ken het dus ook helemaal niet, heb het nog nooit kunnen zien, laat staan lezen
.
owwwwwLongFields schreef:
Hihihi, spuit 11 geeft modder...![]()
Het blad waar de foto's in staan is inmiddels al uit namelijk.
Al sinds een jaar of wat.Ennath schreef:Ik ken het blad al jaren maar herinner het me vooral als een duf blad vol tentoonstellingsuitslagen en "wat fokken/hebben wij toch een geweldige honden" op de borstklopperij artikelen.
En ik geloof dat dát nu wel veranderd is ik zie NU zowaar 4/5 artikelen die ik zou willen lezen.
Nou, hup danTara schreef:En ik neem me steeds voor om me op de hondenwereld te abonneren, maar ik vergeet het telkens.
Terugdenkend klopt dat wel zo'n beetje ja.Marjoleine schreef:Al sinds een jaar of wat.Ennath schreef:Ik ken het blad al jaren maar herinner het me vooral als een duf blad vol tentoonstellingsuitslagen en "wat fokken/hebben wij toch een geweldige honden" op de borstklopperij artikelen.
En ik geloof dat dát nu wel veranderd is ik zie NU zowaar 4/5 artikelen die ik zou willen lezen.
Sinds ik er voor schrijf eigenlijk, ik ben enorm vervelend zoals je weet
DJT's ?crutz schreef:Komt binnenkort ook nog een mooi rasportret in& nee geen herders....
"Losse nummers van de Hondenwereld in de winkel kosten € 4,95 per stuk.sirene schreef:oja, bedenk met net...Hondenwereld, die is dus haast nergens los te krijgenHelaas.

Ehm, even nog het hele topic doorlezen denk ik.Sepp schreef:Als iemand bij mij in de buurt een kleine border collie teef heeft....ik heb een grote reu (schoft 59 cm)....sommige teefjes zijn 43/ 44 cm schoft...dus zou mooi verschil zijn....
Miss heeft mijn schapentrainer zaterdag een teefje van haar bij zich...dan maak ik een foto voor je.