Op zijn staart vlak bij de anus zit een enorme bal.
Moderator: moderatorteam

~Suzanne~ schreef:Mijn eerste gedachte is "gisteren nog naar de DA"!!!!
Maar goed.... ik weet gelukkig niet alles!
Suzanne

dat vind ik ookmoosje schreef:Als het 5 jaar geleden is zou ik zeker nu nog een keer een biopt laten nemen.
Vooral omdat het groeit.
Weghalen kan misschien ook wel onder plaatselijke verdoving? Als het überhaupt nodig is.blondie schreef:En dan? Ga het wel vragen, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Vroeg me echt af of het vaker voorkwam zo'n klier. Maar het zit er al jaren en denk niet dat ik met een prettig gevoel hem onder narcose laat gaan om iets weg te laten halen waar hij wat irritatie van kan hebben, maar verder geen probleem is.
Maar nog eens na laten kijken kan geen kwaad, maar door de jaren heen heb ik uiteraard vaker gevraagd of het écht geen kwaad kan.

Elk groeiend iets kan ontaarden in een kwaadaardig iets, dat laatste biopt is te lang geleden om met zekerheid iets over die bult te kunnen zeggen. Ik zou gewoon vragen om een nieuw biopt omdat het je toch niet lekker zit dat dat ding groeit en je Finn liever niet zomaar onder narcose laat gaan. Dunne naald biopt kan zo en dan weet je (als het goed is) wel hoe het er nu voorstaat.blondie schreef:En dan? Ga het wel vragen, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Vroeg me echt af of het vaker voorkwam zo'n klier. Maar het zit er al jaren en denk niet dat ik met een prettig gevoel hem onder narcose laat gaan om iets weg te laten halen waar hij wat irritatie van kan hebben, maar verder geen probleem is.
Maar nog eens na laten kijken kan geen kwaad, maar door de jaren heen heb ik uiteraard vaker gevraagd of het écht geen kwaad kan.