Moderator: moderatorteam
Tot die ene wordt geboren die zich nog weet te herinneren hoe dat ook alweer zat met jagen->Chanty<- schreef:Prachtige tekkels![]()
Een vriend van mij fokt tekkels en daar zit niet meer zoveel jachtlijn 'bloed'' in.
Zijn tekkels kan je dan gewoon los laten met wandelen
precies: een paar van de kinderen van mijn eeb winnen de ene na de andere jachtprijsranetje schreef:Tot die ene wordt geboren die zich nog weet te herinneren hoe dat ook alweer zat met jagen->Chanty<- schreef:Prachtige tekkels![]()
Een vriend van mij fokt tekkels en daar zit niet meer zoveel jachtlijn 'bloed'' in.
Zijn tekkels kan je dan gewoon los laten met wandelen![]()
Dan is Floortje een fijn hondjePool schreef:@Ranetje ja Floor is een kaninchen. En echt zo'n geweldig hondje. Ik heb een dochtertje van bijna 4 en we kregen haar vorig jaar toen ze 6.5 was en ondanks dat ze zelf niet met kinderen woonde is het vanaf dag 1 dikke vrienden. Had nooit eerder een teckel gehad maar ben volledig verkocht! Super trouw en zo vriendelijk en lief. Echt de ideale hond voor ons gezinnetje.
Het zou na herders een cultuurschok kunnen zijnblondie schreef:Kasper![]()
Maar na het lezen van dit relaas denk ik dat ik niet zo geschikt ben voor "zelfstandige" teckels, toch niet