Chihuahua schreef:
Ik vind het maar magere hondjes, maar goed, sowieso een teef mag van mij wel lekker breed zijn.
Chihuahua schreef:Goed op gewicht? Nou, je kan veel zeggen, maar ik vind ze gewoon mager.
Je kan bouw niet eens onderscheiden van de hoeveelheid vet wat een hond volgens jou hoort te hebben?
Waarom zo denigrerend naar andere mensen/fokkers doen? Hoop je dat je daardoor zelf meer/beter líjkt?
Chihuahua schreef:Jonge, serieuze fokkers fokken niet op zo klein mogelijke honden, en lange neuzen zijn totaal geen probleem, de best scorende Chihuahua op de clubmatches is een reu van 3 kilo, misschien nog wel meer met behoorlijk neus.
Ik snap niet waarom je dit er nu bij haalt? En waarom je een clubwinner en plein public de grond intrapt door te insinueren dat hij totaal buiten de rasstandaard valt omdat hij volgens jou meer dan 3kg weegt (heb jij hem gewogen dan?) en een behoorlijke neus heeft (ik neem aan dat hij geen ultrakorte neus had, dat jij dat ‘behoorlijk vindt, betekent niet dat het ‘behoorlijk’
is).