Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wat ontzettend triest om zo je hond te verliezen .
jaren geleden is er met een hond uit de buurt net zoiets gebeurd, die keek al rennend om waar de bal bleef en klapte tegen een boom , brak z'n nek en was opslag dood..het zal je maar gebeuren
Och nee, Maria wat een afgrijselijk ongeluk, zoiets bedenk je toch niet Heel erg veel sterkte voor haar baasjes en voor jullie met dit enorme en onverwachte verlies, afschuwelijk
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik wist trouwens wel dat dit kon gebeuren omdat ik het zelf ook heb meegemaakt met minder ernstige gevolgen. Ik gooide ook altijd stokken voor mijn hond en die keek dan achterom bij het wegrennen. Ik gooide, de hond begon te sprinten en keek alleen maar naar de vliegende stok. Het volgende moment hoorde ik een hele doffe knal en maakte mijn hond een soort kreun. Ook tegen een boom aan met haar borst. Beest was bont en blauw en had denk ik ook dood kunnen zijn denk ik.
Moet ook aan Buurman denken, een mechelse herder. Die was ook met een paar honden aan het rennen achter een bal aan en belande met zijn borst in een uitstekende tak. Helaas niet meer te redden vanwege inwendige en uitwendige bloedingen. Stomme ongelukken
Dank jullie wel voor al jullie reacties.. Ik sprak gisteren Spijker haar bazin, zij hebben veel reacties gekregen van mensen die meeleven etc.. dat doet hen erg goed. Het is vandaag een week geleden, ondanks het feit dat het vreselijk is en blijft hebben Alies en Marc er ook wel 'vrede 'mee .. zij is tijdens het spelen verongelukt. heeft niet lang pijn gehad, zij hebben zelf geen keus hoeven te maken om haar in te laten slapen, zij heeft een veel te kort leven gehad , maar heeft wel genoten van het leven.Maar het is een lege plek in hun huis, in onze wandelroedel. Geen hond meer die ere rondjes kon lopen , fier en trots met de bal in haar bek.