Shibby schreef:Blijkbaar heeft de kruidvat nu ook een snijmachine voor 9 euro. Las ik tenminste op de drooggroep op Facebook.dre schreef:Zie hier de reden waarom ik ineens praktisch niet meer droognomo schreef: Vind het in stukjes snijden alleen zoveel werk. Dus blijf er wat tegenaan hikken om de rest te doen.![]()
Ik heb mij ook voorgenomen om de eerstvolgende keer dat we naar de Sligro gaan een snijmachine mee te nemen
Ik heb zelf een tijdje terug van een vriendin een snijmachine overgenomen en dat is echt een verademing. Heb je 2 kilo long binnen een kwartier in plakken, repen en stukjes
Voor trainers las ik daar ook de tip van de mini isblokjesvorm
https://www.lesara.nl/vorm-voor-160-min ... 0wodob8MjA
(Bij aliexpress de helft van de prijs en gratis verzending)
Kvv laten ontdooien, in de vorm proppen, uur of wat terug in de vriezer en dan eruit drukken en in de droger.
Ik ben benieuwd hoe het werkt dus heb maar zo'n vorm besteld in China en toen ook gelijk voor de lol een Lego blokjes en penis vorm. Lijkt me te leuk om Toet gedroogde kangoeroelullen te laten eten![]()
![]()
Bij de Sligro heb ik ook al eens gekeken, zo duur waren die ook niet en die vertrouw ik iets meer op kwaliteit
Wat voor kvv gebruiken jullie daarvoor? Ik heb wel eens geprobeerd kvv te drogen, maar dat was echt geen succes vanwege de structuur