Moderator: moderatorteam
Wil je weten hoe hij heet ?Izzie_Anneke schreef:Heeeee, wat leuk!!
Meer info graag, heb je een biografietje?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteZ’n biografie staat toch al uitgebreid hier op het forum beschreven. Tot aan z’n afwezige zaad aan toeteckeltoos schreef:Wil je weten hoe hij heet ?Izzie_Anneke schreef:Heeeee, wat leuk!!
Meer info graag, heb je een biografietje?
Ik werd er reedsch op gewezen, blijkbaar ben ik teckelblindcrutz schreef:Z’n biografie staat toch al uitgebreid hier op het forum beschreven. Tot aan z’n afwezige zaad aan toeteckeltoos schreef:Wil je weten hoe hij heet ?Izzie_Anneke schreef:Heeeee, wat leuk!!
Meer info graag, heb je een biografietje?![]()
Thea en Peter, onwijs veel geluk en plezier gewenst met deze Brabantse naamgenoot van een van jullie

Denk ook niet dat hij “ter herplaatsing” stondLizzie. schreef:achhhh... ''onze'' peerke,
heel veel plezier met hem, is mij geheel ontgaan dat hij herplaats ging worden.
oh zo, win win situatie duscrutz schreef:Denk ook niet dat hij “ter herplaatsing” stondLizzie. schreef:achhhh... ''onze'' peerke,
heel veel plezier met hem, is mij geheel ontgaan dat hij herplaats ging worden.maar meer dat het juiste baasje zoekende was...

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteJazeker Mooier kan het toch niet.Ptje schreef:Blijft hij zo heten teckeltoos?
Hahateckeltoos schreef:Jazeker Mooier kan het toch niet.Ptje schreef:Blijft hij zo heten teckeltoos?
Peter is bevorderd tot PaPeer
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Bootbestendig: vast wel.bram en thijs schreef:Oh, oh, oh?![]()
![]()
Wat maak je ons nou? Is ie wel bootbestendig, hoe heet ie en hoe ben je d'r zo aangekomen?
Van harte gefeliciteerd, wat een leuk bericht. Geniet van elkaar.