Moeder en pups maken het uitstekend.

Ze had de warmste dag van het jaar uitgezocht om te bevallen (gistermiddag om 12.30 de eerste)
*edit: aantal aangepast helaas is er eentje overleden vannacht.
Moderator: moderatorteam

Moeder is Sasja, een dochter van Vico van Fort Oranje.Inge schreef:Leuk!
Wie is de moeder?

Xena is officieel de echte oma healm@ schreef:Oohh wat leuk, je bent Oma gewordengefeliciteerd met het mooie grut

LongFields schreef:Gefeliciteerd, heb je ook een foto van de teef?
Ik wist helemaal niet dat Xito papa ging worden trouwens.

Surrogaat-oma danmalinois schreef:Xena is officieel de echte oma healm@ schreef:Oohh wat leuk, je bent Oma gewordengefeliciteerd met het mooie grut
![]()
Maar idd. erg leuk hoor... volgens mij was ik minstens net zo zenuwachtig als de eigenaresse van de teef zelf... :N: Maar ze heeft me al die weken bijna dagelijks op de hoogte gehouden met echo foto's en filmpjes, de vorderingen van moeders en nu met gewichten en voortgang van de puppies... heel leuk!

kan nog erg veranderen hoor, Xito was zelf bijna zwart, ook heel lang gebleven... toen ik hem ophaalde was ie bijna roodsamantha! schreef:Gefeliciteerd![]()
Prachtige pups zeg! ik vind dat donkere erg mooi.
Blijft de kleur zo of is er nog grote kans dat het veranderd als de pups ouder worden?

eentje inderdaad... het waren er 7 nu zijn het er zes...Inge O schreef:ééntje toch maarHutsje schreef:van harte! jammer van de 2 overleden pups, maar toch een mooi aantal?

ja dat had ik er ook onder gezet onder edit.....Hutsje schreef:ow, heb ik me vergist? ik las het in de eerste post en later nog een keer maar dat is ms een latere aanpassing geweest.