heb je niets beters te doen ofzo...?Angel-eyes schreef: Wie beweert dat ze dan minder mooi erdoor zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
schapen dood gebeten
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
joh... drama's dus...Angel-eyes schreef:En wat hou je over na de genezing van zo'n kleerscheur of winkelhaak????............ja goedzo een litteken ja!

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Rob*
- Zeer actief
Hebben mijn lieverds ook hoor, als die spelen gaat het er niet normaal aan toe, de jongste had met 6 maanden al heel veel kleine littekentjes van het spelen, dat hou je gewoon met sommige rassen, die van mijn spelen altijd heel erg met hun poten en ja dan heb je weleens een schram ofzo.chrico schreef:Misschien erg moeilijk te begrijpen maar honden spelen vaak met poten en bek. Daar gaat wel eens een geintje de mist mee in. Helaas pindakaas.Angel-eyes schreef:Ze reageert op Crico dat haar honden littetkens hebben dus geen krasjes zoal;s jij beweert.malinois schreef:kleerscheuren zijn wel iets anders dan wat krasjes hoordanja schreef:
OOOO, dus van jouw mogen de honden met kleerscheuren rondlopen, die zijn veroorzaakt door andere honden.![]()
Nou de mijne dus niet en die man van de bordeau was ook pissig, want dat blijf je altijd zien.
Mijn kat en hond spelen ook en wie is er gewond, wie heeft de tanden in de nek staan, ja de hond. Niet mooi, maar pech gehad.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
inderdaad en dat bedoel ik ook... maar dat zijn wel andere wonden dan kleerscheuren waar hele lappen vel loshangen...chrico schreef:Misschien erg moeilijk te begrijpen maar honden spelen vaak met poten en bek. Daar gaat wel eens een geintje de mist mee in. Helaas pindakaas.
Mijn kat en hond spelen ook en wie is er gewond, wie heeft de tanden in de nek staan, ja de hond. Niet mooi, maar pech gehad.

-
Rob*
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
goh toch schrammetjes en geen scheuren...Angel-eyes schreef:dan heb je weleens een schram ofzo.

-
Rob*
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik zeg wat ik denk... en dat maak ik nog altijd zelf uit...Angel-eyes schreef:
Gaat er niet om of het een drama is hoor....je lult gewoon weer in het luchtledige
jij trekt volle zalen

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
jammer kan niet wachten... 't begon een redelijke discussie te worden tot jij er bij kwam....Angel-eyes schreef:.......uhhhhhh.....JA!.....En NEE dat ga ik nog niet doen, straks misschien maar nu nog niet :

-
Rob*
- Zeer actief
Ja tuurlijk kan dat dat er schrammetjes zijn, maar daar ging het voorgaande namelijk niet over, daar werd littekens genoemt en ja mijn honden hebben ook littekens, maar daar had ik het nu niet over, ging over hoe sommige honden wild kunnen spelen namelijk, moelijk he lezen??malinois schreef:goh toch schrammetjes en geen scheuren...Angel-eyes schreef:dan heb je weleens een schram ofzo.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
ik weet heel goed waar het over gaat, en daar antwoord ik ook op of jou dat nou aanstaat of niet....Angel-eyes schreef:maar daar had ik het nu niet over, ging over hoe sommige honden wild kunnen spelen namelijk, moelijk he lezen??

-
Rob*
- Zeer actief
Wie zegt dat ik volle zalen trek?malinois schreef:ik zeg wat ik denk... en dat maak ik nog altijd zelf uit...Angel-eyes schreef:
Gaat er niet om of het een drama is hoor....je lult gewoon weer in het luchtledige
jij trekt volle zalen
En je zegt inderdaad wat je denkt
-
chrico
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
Je doet maar, en het gaat er niet eens om of het me aanstaat, je geeft antwoord op een vraag, jij praat zomaar uit het niets op heel iets anders, ja daar zet je jezelf mee voor paal, mij niet hoor.malinois schreef:ik weet heel goed waar het over gaat, en daar antwoord ik ook op of jou dat nou aanstaat of niet....Angel-eyes schreef:maar daar had ik het nu niet over, ging over hoe sommige honden wild kunnen spelen namelijk, moelijk he lezen??
-
Rob*
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
woehahahaha... tuurlijk... slaap lekker verder joh....Angel-eyes schreef:Je doet maar, en het gaat er niet eens om of het me aanstaat, je geeft antwoord op een vraag, jij praat zomaar uit het niets op heel iets anders, ja daar zet je jezelf mee voor paal, mij niet hoor.![]()
![]()
![]()
![]()

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
primachrico schreef:Gaat wel lekker tussen jullie he

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
zou niet best zijn als iedereen dezelfde mening heeft.... ben er ook erg blij om inderdaad!Angel-eyes schreef:En je zegt inderdaad wat je denkt ......en dat maakt onze grondwet uit ja dat iedereen een mening heeft, maar ook een ander.

-
danja
- Actief
- Contacteer:
- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
ik vind blaffen ook niet grappig.Dingo schreef:Ik dus wel. Kleine blaffende keffers zijn gewoon aan het uitlokken. En dan pakt een andere hond ze terug en dan is het zielig?danja schreef:Blaffen heb ik niks op tegen, doet Danja ook.
sam en lola mogen van mij echt niet zomaar naar een ander dier blaffen!

- Dingo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Ik heb echt al zo vaak gehad, dat ik met Dingo langs een stel van die kleine dingen loop, en dan word er toch geblaft, en Dingo loopt zonder op of om te kijken er langs heen, vervolgens gaan die keffers er ook nog achteraan rennen, en doen dan pogingen in de hielen te bijten, dan draait Dingo zich om, snauwt van zich af en dan heeft de "valse herder"het weer gedaan......massam schreef:ik vind blaffen ook niet grappig.Dingo schreef:Ik dus wel. Kleine blaffende keffers zijn gewoon aan het uitlokken. En dan pakt een andere hond ze terug en dan is het zielig?danja schreef:Blaffen heb ik niks op tegen, doet Danja ook.
sam en lola mogen van mij echt niet zomaar naar een ander dier blaffen!

Who finds a faithful friend, finds a treasure.
-
danja
- Actief
- Contacteer:
Er wordt weer goed gelezen, maar niet heus is ook moeilijk zonder bril.
Waarom lokt een hond het uit als hij blaft????
Maar een andere hond littekens bezorgen vinden jullie wel goed, maak ik er uit op, want daar ging het nu over.

Waarom lokt een hond het uit als hij blaft????
Maar een andere hond littekens bezorgen vinden jullie wel goed, maak ik er uit op, want daar ging het nu over.
Wie is er hier nou bevooroordeeld. En scheert ook alle kleine honden over 1 kam, NOUIk dus wel. Kleine blaffende keffers zijn gewoon aan het uitlokken. En dan pakt een andere hond ze terug en dan is het zielig

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
inderdaad die problemen heb ik dus ook! Gelukkig niet in het bos want daar lopen niet veel kleine honden en de mensen die de moeite nemen om daar heen te gaan hebben ze over het algemeen ook goed opgevoed... maar hier op de uitlaatplaatsen...Dingo schreef:Ik heb echt al zo vaak gehad, dat ik met Dingo langs een stel van die kleine dingen loop, en dan word er toch geblaft, en Dingo loopt zonder op of om te kijken er langs heen, vervolgens gaan die keffers er ook nog achteraan rennen, en doen dan pogingen in de hielen te bijten, dan draait Dingo zich om, snauwt van zich af en dan heeft de "valse herder"het weer gedaan......
als een hond al snauwt is hij al vals

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
wat denk je dat het betekend.. he buuf kom je gezellig een bakkie doen?danja schreef:Waarom lokt een hond het uit als hij blaft????
en hielenbijten is wel normaal gedrag dan???
als het bij schrammetjes, krasjes of hoektandpuntjes gaat .... ach... daar zijn het honden voor... ze zijn niet van suiker... en kunnen best iets hebben. En zo denk ik er natuurlijk ook over bij m'n eigen honden he...Maar een andere hond littekens bezorgen vinden jullie wel goed, maak ik er uit op, want daar ging het nu over.
maar het probleem is dat ik alleen kleine keffers tegenkom die het liefst mijn honden ook nog daadwerkelijk aan willen vallen en het ook doen als ze de kans krijgen... nou niet van mij... want als ze niet naar m'n stem luisteren, dan luisteren ze wel naar m'n voet.... en nee dat is niet zielig.. maar bescherming voor ze wat hun baasje niet doet... want een corrigerende hap is voor hun misschien over en uit... alleen daar denken die baasjes niet aan....want kijk es hoe stoer hun fikkie is.. hij durft maar zo een grote hond aan te vallenWie is er hier nou bevooroordeeld. En scheert ook alle kleine honden over 1 kam, NOU
Ik kan de opgevoede kleine honden die ik ken op 1 hand tellen....
Het is dus maar waar je last van hebt en welk soort honden je hebt.
Voor mij zou het dus niets zijn een hondje die niet tegen een stootje zou kunnen...dat zou hier in huis ook sowieso niet goed gaan met de anderen... maar dat is voor iedereen anders. En dat is maar goed ook!

- Simone62
- Actief
leuke discussie.......
mijn hond heeft drie zichtbare littekens van echte beten, 1 van een Jack russel, 1 van een boston terrier en 1 van een kruising klein).
is dit nou toeval of zijn het allemaal kleine hondjes.......
ohja hij heeft nog een grote op zijn buik, je raad het al van een herder, een echte herder, tja het spelen goed soms erg ruw
en ook de nagels kunnen erg scherp zijn.
ik ontwijk hier de kleine honden uitlaatplaats, want mijn hond heeft het daar toch niet naar zijn zin, hij loopt liever door het bos, daar heeft hij grote kans dat hij een grote hond tegen komt waar hij ten minste mee kan spelen, zonder dat de eigenaar bang is dat er iets met zijn hondje gebeurt.
ik kom liever 10 herders tegen met een "tik", dan 1 klein hondje wat niet luisterd en in de hielen bijt van mijn hond, als mijn hond dan terug bijt of een grom geeft, is de kans groot dat ik een fikse ruzie krijg met de eigenaar, omdat mijn grote hond, zijn lieve schoothondje pak
trouwens over meningen gesproken....
mijn mening is dat je een hond pas een hond noemt op het moment dat hij ten minste bij mij knieen komt. ( ohja ik ben 2.50 meter)
mijn hond heeft drie zichtbare littekens van echte beten, 1 van een Jack russel, 1 van een boston terrier en 1 van een kruising klein).
is dit nou toeval of zijn het allemaal kleine hondjes.......
ohja hij heeft nog een grote op zijn buik, je raad het al van een herder, een echte herder, tja het spelen goed soms erg ruw
ik ontwijk hier de kleine honden uitlaatplaats, want mijn hond heeft het daar toch niet naar zijn zin, hij loopt liever door het bos, daar heeft hij grote kans dat hij een grote hond tegen komt waar hij ten minste mee kan spelen, zonder dat de eigenaar bang is dat er iets met zijn hondje gebeurt.
ik kom liever 10 herders tegen met een "tik", dan 1 klein hondje wat niet luisterd en in de hielen bijt van mijn hond, als mijn hond dan terug bijt of een grom geeft, is de kans groot dat ik een fikse ruzie krijg met de eigenaar, omdat mijn grote hond, zijn lieve schoothondje pak
trouwens over meningen gesproken....
mijn mening is dat je een hond pas een hond noemt op het moment dat hij ten minste bij mij knieen komt. ( ohja ik ben 2.50 meter)
groetjes
-
danja
- Actief
- Contacteer:
En
, daar gaan we weer. Welles, nietes, maar je weet het toch altijd beter en hebt je mening en veroordeling al klaar liggen en iedereen met een grote hond waarschijnlijk ook.
Mijn hondjes zijn opgevoed met enige dissipline en weten wat wel en niet mag, dat kan ik van veel honden in het ALGEMEEN niet zeggen.
Mijn hondjes zijn opgevoed met enige dissipline en weten wat wel en niet mag, dat kan ik van veel honden in het ALGEMEEN niet zeggen.

-
chrico
- Zeer actief
nietus hoor, ik heb alleen een vooroordeel als ik een JR zie aankomendanja schreef:En![]()
![]()
, daar gaan we weer. Welles, nietes, maar je weet het toch altijd beter en hebt je mening en veroordeling al klaar liggen en iedereen met een grote hond waarschijnlijk ook.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
wie heeft het over vooroordelen zeg....danja schreef:en iedereen met een grote hond waarschijnlijk ook.
inderdaad... de mijne zijn ook prima opgevoed en weten ook wat ze wel en niet mogen en luisteren prima alleen verschillen wij mensen ook nog eens van elkaar wat wij wel en niet toestaan en wat wij normaal gedrag vinden en wat niet....Mijn hondjes zijn opgevoed met enige dissipline en weten wat wel en niet mag, dat kan ik van veel honden in het ALGEMEEN niet zeggen.

-
linlin