Dingo schreef:
Ik kan me dan ook behoorlijk boos maken over het feit dat je aankaart dat het mij kennelijk niets doet. In mijn werk maak ik mij hier zeer hard voor, en heb hier veel mee van doen gehad, en honden weten te "redden". Ik kan dit echter niet teveel aankaarten, omdat ik vind dat dat allemaal niet op een openbaar forum hoeft te staan,
Katja, als je geen inzicht geeft in wat je raakt en alles wat er misgaat afdoet alsdat er "overal wel rotte appels rondlopen" kan je niet verwachten dat mensen weten hoe je werkelijk over dingen denkt.
Uit het stukje wat je nu post lees ik een stukje erkenning..lees ik dat je weet wat er gebeurd en dat ook jij dat vreselijk vind.
Als je weet wat er gebeurd erken het dan en wijs niet gelijk naar bv het fokkerswereldje. Ik snap heel goed dat je je loyaal wil verklaren aan je sport. Als jij je daarmee ook loyaal verklaard aan de misstanden erken je dus dat die misstanden inherent zijn aan je sport, dat het normaal is in jouw wereld.
Denk niet dat mensen van buiten de africhtingswereld niet weten hoe het zit. Ik weet niet veel van africhting, maar ken wel de afvallers, de bange bijterige honden. Ik heb ogen, ik informeer me en ben ook gewoon van deze wereld. Probeer me dus niet te foppen met dat er niks mis is in jouw wereld en dat het een paar rotte appelen zijn die overal te vinden zijn.
Als jij je afzet, verklaar je dan niet loyaal. Ook niet op het forum.
Nu, voor het eerst lees ik je werkelijke gedachten over hetgeen waar ik naar vroeg. Dat siert je. Ik ben blij te lezen dat misstanden ook jou boos maken en dat je je ervoor inzet.
Pas als jij je ook hier laat horen weet ik wat je van dingen vind.