Met een groepje is het natuurlijk altijd leuker, ik heb trouwens een tervuerens herderteefje wat zo gek is als een deur.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wandeling Budel 27-2 13.00 uur
Moderator: moderatorteam
- johan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- rie
- Zeer actief
- Contacteer:
Onze |Mechel is ook zo gek als een deur
Ik weet niet waar het precies is.Er ligt daar heel veel
bos en zand gebied geloof ik.

Ik weet niet waar het precies is.Er ligt daar heel veel
bos en zand gebied geloof ik.

GROETJES RIE,DJARNO EN SHINTO
Kijk ook eens op http://www.djarnoshinto.web-log.nl en laat misschien ook een berichtje achter
- johan
- Zeer actief
- rie
- Zeer actief
- Contacteer:
Moeten we effe wachten op Frederique,die gaat daar altijd naar toe.
Mischien is ze zondag wel weer beter en gaat ze mee.

Mischien is ze zondag wel weer beter en gaat ze mee.

Kijk ook eens op http://www.djarnoshinto.web-log.nl en laat misschien ook een berichtje achter
- johan
- Zeer actief
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nou ik weet nog niet of ik dan beter ben.
Vooralsnog is het nog altijd pet
Maar ik kan je vanaf Budel wel een routebeschrijving geven....
Vanuit Budel rij je over de Geuzendijk langs airpark Budel richting Weert, na vliegveld (airpark) Budel ligt er na ongeveer 1,5 km rechts een restaurant; het Blaakven, daar ga je linksaf en dan na een meter of euh........ 400 denk ik ligt er aan de linkerkant een parkeerplaats.
Althans, het is een open plek in het bos waar je je auto parkeren kunt.
Je kunt er hele stukken lopen, hou er aub wel rekening mee dat de honden er officieel niet los mogen en dat er vooral op zondag veel ruiters rijden.
Hou je meer van heideveld dan kun je ook even verder rijden.
Laat het Blaakven aan je rechterkant liggen en pak de eerste afslag rechts, rij die in, na een meter of 500 zie je aan de rechterkant Landal Greenpark de Weerterbergen. Rij het spoor over en meteen na het spoor parkeer je aan de rechterkant.
Hier ligt een verhard looppad van een km of 1,5 hooguit schat ik met historische urnenvelden erlangs.
Ikzelf loop altijd een meter of 50 het verharde pad, ga via een kuil door het bos heen, steek de zandvlakte over en ga dan heerlijk op de heide lopen. Nou is dat wel officieel militair oefenterrein maar zolang als ik daar wandel (jaar of 14 inmiddels) heb ik er nog nooit enige aktiviteit kunnen ontdekken.
Wens jullie alvast veel wandelplezier mocht ik niet beter zijn
Vooralsnog is het nog altijd pet

Maar ik kan je vanaf Budel wel een routebeschrijving geven....
Vanuit Budel rij je over de Geuzendijk langs airpark Budel richting Weert, na vliegveld (airpark) Budel ligt er na ongeveer 1,5 km rechts een restaurant; het Blaakven, daar ga je linksaf en dan na een meter of euh........ 400 denk ik ligt er aan de linkerkant een parkeerplaats.
Althans, het is een open plek in het bos waar je je auto parkeren kunt.
Je kunt er hele stukken lopen, hou er aub wel rekening mee dat de honden er officieel niet los mogen en dat er vooral op zondag veel ruiters rijden.
Hou je meer van heideveld dan kun je ook even verder rijden.
Laat het Blaakven aan je rechterkant liggen en pak de eerste afslag rechts, rij die in, na een meter of 500 zie je aan de rechterkant Landal Greenpark de Weerterbergen. Rij het spoor over en meteen na het spoor parkeer je aan de rechterkant.
Hier ligt een verhard looppad van een km of 1,5 hooguit schat ik met historische urnenvelden erlangs.
Ikzelf loop altijd een meter of 50 het verharde pad, ga via een kuil door het bos heen, steek de zandvlakte over en ga dan heerlijk op de heide lopen. Nou is dat wel officieel militair oefenterrein maar zolang als ik daar wandel (jaar of 14 inmiddels) heb ik er nog nooit enige aktiviteit kunnen ontdekken.
Wens jullie alvast veel wandelplezier mocht ik niet beter zijn

Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie

- rie
- Zeer actief
- Contacteer:
Oei geen flauw idee waar ik dan moet zijn.
Moet ik langs weerter bergen?
En dan daar links,is het dan daar?
Ik zou het liefste naar de heide gaan
Moet ik langs weerter bergen?
En dan daar links,is het dan daar?
Ik zou het liefste naar de heide gaan

- johan
- Zeer actief
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik meld me af voor deze wandeling,
voel me nog niet helemaal hersteld namelijk en ga wel een eindje met Devlin wandelen maar dan wel met mate.
Ik ben bang dat ik als ik te lang ga lopen over een week weer plat lig en met het oog op Crufts wil ik dat vermijden.
voel me nog niet helemaal hersteld namelijk en ga wel een eindje met Devlin wandelen maar dan wel met mate.
Ik ben bang dat ik als ik te lang ga lopen over een week weer plat lig en met het oog op Crufts wil ik dat vermijden.

Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe

- rie
- Zeer actief
- Contacteer:
Jammer,volgende keer beter.Frederique schreef:Ik meld me af voor deze wandeling,
Heel veel beterschap!!!