Gisteren kom ik thuis met de auto en vriendlief zit in het kantoorpand te werken. De honden zijn gewend buiten op het erf rond te struinen. Nu hebben de buren sinds kort ook weer een Duitse Herder. Harstikke leuk. Maar wat wat hebben die 3 musketiers van mij nu in het hoofd gehaald?
Waren dus via de sloot naar het terrein/wal van de buren gezwommen!
Ik was helemaal pissed. Ik de auto stopgezet, eerst nog eens een paar keer diep ademgehaald, en ze toen geroepen. Terry had mij waarschijnlijk al aan horen komen,want die stond alweer bij ons op het terrein, zo van: drup drup, ik ben heeeeeel de tijd hier geweest.
Nick en Snuf nog doodleuk aan de andere kant aan het "snuffelen". Godzijdank geen spoor van de buurhond te bekennen.
Ik riep Snuf en die kwam meteen weer overgezwommen en kwam al een beetje beteuterd naar me toe gedweild. Ik hem toch maar een aai gegeven, want ja, hij kwam tenslotte meteen.
Maar nee, Nick niet hoor. Nee, want spontaan is het water toch wel koud of eng of....weet niet?
Potverdrie, ik wil dat gezeik niet hebben. Ze hebben daar niks te zoeken!
Toch maar op gaan trainen denk ik. Voorlopig niet meer voor langere periodes alleen buiten laten. Nooit last gehad, maar ja, er hoeft er maar 1 het lef te hebben en de rest gaat er achteraan.
Stelletje terroristen zijn het. Ik zeg het je!