Ik zit een beetje ergens mee,
Ik weet dat rijen gewoon hondengedrag is maar kunnen honden dat ook overdrijven ofzo
Keizer rijd voornamelijk op reuen, vooral de kleinere langharige hondjes zijn favoriet. Maar hij deed het ook op de border collie van Lyset (maar dat doet hij nu nooit meer, want Job werd een beetje boos

Maar goed, dat is nog tot zover oke, hij is nou eenmaal ook een hond
Maar het zit namelijk zo, op mijn werk loopt dus nog een andere reu, die is nu een jaar oud, en al vanaf het begin dat die hond er rondloopt zit keizer er constant op te rijen. (ook toen het nog een pup was) En dat gaat maar door, en door, en door, nou al een jaar lang. Overdrijft ie dat nou niet een beetje?

Die andere hond geeft zich ook gewoon over enzo, dus lijkt me dat Keizer dan toch ranghoger is? En wat moet ik hier nou mee, we lieten ze altijd maar gaan maar hij stopt er gewoon niet mee. Maar als ik hem eraf haal dan zit hij er met drie seconden weer bovenop. Tja thuislaten of in een kennel drukken is dan een optie. Maar dan zit hij dus of de hele dag thuis, daar zitten mijn ouders niet op te wachten, die kunnen niet zo goed met hem overweg

en straks in de zomer zitten de kennels allemaal weer vol (dierenasiel he) En die andere hond die woont dus naast het asiel dus die loopt er altijd rond.
Ik vind dit dus gewoon vervelend en vraag me af wat ik hier nou mee moet.