Welnee joh, kan allemaal prima. Twee pupjes is net een baby-tweelingnance schreef:t Gaat hier niet zomaar over 2 puppies, maar over 2 JR kruising puppies. Als je de Jr maar enigszins kent, weet je hoe ze zijn...
Mijn JR is bij mij gekomen met 10 maanden omdat ze haar zus doodgebeten had!!!!![]()
Die mensen dachten ook leuk 2 nestzusters bij elkaar te nemen. Een JR stopt niet met knokken die gaat door, en daar is waar voor gewaarschuwd wordt!!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ik krijg over ongeveer een half jaar jack russel pups
Moderator: moderatorteam
- Moos
- Zeer actief

-
Rob*
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
Bonniebeertje schreef:Ik ken persoonlijk heel veel mensen die ofwel tegelijkertijd 2 puppy's in huis hebben genomen of 2 honden hebben van verschillende leeftijden, combinatie teef-teef of combinatie reu-reu.
Een hond is nog altijd een roedeldier en zij bepalen onderling de rang. Als twee puppy's samen in huis komen gebeurt dit al op vrij jonge leeftijd.
Ik zeg niet dat honden nooit vechten en men mag inderdaad hierop wijzen maar er zijn net zo veel gezinnen waar het wel goed gaat met 2 honden. Je moet natuurlijk niet 2 volwassen dominante honden zomaar bij elkaar zetten. Ik heb trouwens eens gelezen in een boek van Martin Gaus dat als 2 honden in een gezin op een gegeven moment zwaar beginnen vechten dat dat meestal aan het baasje ligt die het telkens weer opneemt voor de 'ondergeschikte' hond en telkens weer de 'roedelleider' een standje geeft of negeert en zo zelf verwarring zaait binnen een gezinsroedel. En wat is er mis als honden eens grommen naar elkaar of hun tanden eens laten zien? Dat gebeurt toch overal wel eens, mensen grommen toch ook tegen elkaar? Daarom maken ze elkaar toch nog niet van kant. Je moet natuurlijk niet 2 volwassen dominante honden zomaar bij elkaar zetten.
Er zijn zoveel mensen die gelijk 2 puppy's in huis hebben genomen, zonder dat ze ook ooit maar een hond hebben gehad daarvoor, dat wil toch niet zeggen dat deze mensen niet voor 2 puppy's kunnen zorgen? Ik vind wel dat men eerst goed moet nadenken waaraan men begint: een puppy is veel werk, heeft veel aandacht nodig, kan wel eens vanalles vernielen, in huis plassen etc. Als men er zeker van is dat men dit ziet zitten en ervoor wil gaan zie ik niet in wat het probleem is als je er ineens 2 neemt. Een vrouw die zwanger word van een tweeling??? Moet die er dan 1 laten weghalen omdat het de eerste keer is dat ze zwanger is en eerst maar moet zien dat ze er 1 krijgt opgevoed??
Ik zou zeggen meid als je het echt ziet zitten: ga ervoor !
Fenneke en Baloe

-
Rob*
- Zeer actief
Bonniebeertje schreef: mensen grommen toch ook tegen elkaar?
Een vrouw die zwanger word van een tweeling??? Moet die er dan 1 laten weghalen omdat het de eerste keer is dat ze zwanger is en eerst maar moet zien dat ze er 1 krijgt opgevoed??
- beppie
- Zeer actief
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja tuurlijk! gewoon doen wat ome Martin in z'n boekjes zegt dan komt alles goedBonniebeertje schreef:Ik ken persoonlijk heel veel mensen die ofwel tegelijkertijd 2 puppy's in huis hebben genomen of 2 honden hebben van verschillende leeftijden, combinatie teef-teef of combinatie reu-reu.
Een hond is nog altijd een roedeldier en zij bepalen onderling de rang. Als twee puppy's samen in huis komen gebeurt dit al op vrij jonge leeftijd.
Ik zeg niet dat honden nooit vechten en men mag inderdaad hierop wijzen maar er zijn net zo veel gezinnen waar het wel goed gaat met 2 honden. Je moet natuurlijk niet 2 volwassen dominante honden zomaar bij elkaar zetten. Ik heb trouwens eens gelezen in een boek van Martin Gaus dat als 2 honden in een gezin op een gegeven moment zwaar beginnen vechten dat dat meestal aan het baasje ligt die het telkens weer opneemt voor de 'ondergeschikte' hond en telkens weer de 'roedelleider' een standje geeft of negeert en zo zelf verwarring zaait binnen een gezinsroedel. En wat is er mis als honden eens grommen naar elkaar of hun tanden eens laten zien? Dat gebeurt toch overal wel eens, mensen grommen toch ook tegen elkaar? Daarom maken ze elkaar toch nog niet van kant. Je moet natuurlijk niet 2 volwassen dominante honden zomaar bij elkaar zetten.
Er zijn zoveel mensen die gelijk 2 puppy's in huis hebben genomen, zonder dat ze ook ooit maar een hond hebben gehad daarvoor, dat wil toch niet zeggen dat deze mensen niet voor 2 puppy's kunnen zorgen? Ik vind wel dat men eerst goed moet nadenken waaraan men begint: een puppy is veel werk, heeft veel aandacht nodig, kan wel eens vanalles vernielen, in huis plassen etc. Als men er zeker van is dat men dit ziet zitten en ervoor wil gaan zie ik niet in wat het probleem is als je er ineens 2 neemt. Een vrouw die zwanger word van een tweeling??? Moet die er dan 1 laten weghalen omdat het de eerste keer is dat ze zwanger is en eerst maar moet zien dat ze er 1 krijgt opgevoed??

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Bonniebeertje schreef: mensen grommen toch ook tegen elkaar?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Bonniebeertje
- Vaste gebruiker
- Moos
- Zeer actief
-
nance
- Erelid
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
nee, jij hebt het licht gezien zeker!Bonniebeertje schreef:maar jij bent waarschijnlijk de absolute kenner dan?

- MJ
- Zeer actief
Je zou ook eens niet zo in de aanval hoeven gaan en naar goedbedoelde adviezen kunnen luisteren.
Het is toch niet gek om bepaalde dingen aangereikt te krijgen waar je misschien zelf noooooit aan hebt gedacht. En zo beter voorbereid bent cq mening kunt wijzigen etc.
Daarvoor kom je toch op een forum? Ideeen aangereikt te krijgen en te kunnen leren en misschien iemand te kunnen helpen???
Het is toch niet gek om bepaalde dingen aangereikt te krijgen waar je misschien zelf noooooit aan hebt gedacht. En zo beter voorbereid bent cq mening kunt wijzigen etc.
Daarvoor kom je toch op een forum? Ideeen aangereikt te krijgen en te kunnen leren en misschien iemand te kunnen helpen???
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
tuurlijk ze kent wel een aantal hondjes waar het goed gaat en ze heeft natuurlijk alle boeken van Martin gelezenMoos schreef:Jij wel?Bonniebeertje schreef:maar jij bent waarschijnlijk de absolute kenner dan?

- starfleet
- Erelid
- Moos
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
is ze nou alweer weg dan? :N:starfleet schreef:Gelukkig is Bonniebeertje dit keer volledig gequote.
Anne

- Moos
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Moos schreef:Ze zou weggaan, maar is toch blijven plakken op dit vreselijk vervelende forum. Waar nooit eens iemand blij voor een ander kan zijn.malinois schreef:is ze nou alweer weg dan? :N:starfleet schreef:Gelukkig is Bonniebeertje dit keer volledig gequote.
Anne

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
heeft ze mijn topic over Umi dan nog niet gelezen (onder fokken) er zijn daar toch echt mensen blij voor me hoorMoos schreef:Ze zou weggaan, maar is toch blijven plakken op dit vreselijk vervelende forum. Waar nooit eens iemand blij voor een ander kan zijn.malinois schreef:is ze nou alweer weg dan? :N:starfleet schreef:Gelukkig is Bonniebeertje dit keer volledig gequote.
Anne
en zo kan ik nog wel meer topics vinden....
- Moos
- Zeer actief
Ach joh, als iedereen elkaar hier constant af zat te maken was ik hier ook allang niet meer geweest; zo goed kan ik daar niet tegen.crutz schreef:heeft ze mijn topic over Umi dan nog niet gelezen (onder fokken) er zijn daar toch echt mensen blij voor me hoorMoos schreef:Ze zou weggaan, maar is toch blijven plakken op dit vreselijk vervelende forum. Waar nooit eens iemand blij voor een ander kan zijn.malinois schreef:is ze nou alweer weg dan? :N:starfleet schreef:Gelukkig is Bonniebeertje dit keer volledig gequote.
Anne
en zo kan ik nog wel meer topics vinden....
Alleen er moet schijnbaar alleen maar gejubeld worden als iemand zegt dat ze twee Jack teven pupjes in huis wil nemen. Want je moet gewoon blij zijn voor een ander!

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Rataplan schreef:Grom jij nooit tegen je hond?malinois schreef:Bonniebeertje schreef: mensen grommen toch ook tegen elkaar?
naar mijn weten heb ik dat nog nooit gedaan hoor als ik ruzie had

-
Ianthe
- Zeer actief
- Locatie: Steenbergen (N-B). Baasje van Xena, Scence en Attis
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
-
Rob*
- Zeer actief
-
Bonniebeertje
- Vaste gebruiker
hey moos: je moet eens goed lezen 'waar niemand eens blij kan zijn voor een ander' komt niet uit mijn mond hoor!!!!
En euhm, bij elke topic die ik hier lees zijn het altijd dezelfde die in plaats van te reageren op een topic enkel over een ander zitten te lullen en te
en te
en te
etc etc tof hè
je kan misschien een aparte topic maken 'roddelen over een ander'
En jullie denken dat ik 10 ben?? Ik denk dat jullie 10 zijn (alles bij elkaar geteld dan)
En euhm, bij elke topic die ik hier lees zijn het altijd dezelfde die in plaats van te reageren op een topic enkel over een ander zitten te lullen en te
En jullie denken dat ik 10 ben?? Ik denk dat jullie 10 zijn (alles bij elkaar geteld dan)
-
Rob*
- Zeer actief
Bonniebeertje schreef:hey moos: je moet eens goed lezen 'waar niemand eens blij kan zijn voor een ander' komt niet uit mijn mond hoor!!!!
En euhm, bij elke topic die ik hier lees zijn het altijd dezelfde die in plaats van te reageren op een topic enkel over een ander zitten te lullen en teen te
en te
etc etc tof hè
Hoi meisje....hoe oud ben jij eigenlijk?
-
pepim
- Zeer actief
Ik ben t absoluut niet met je eens hoor! Ik vind dit een heel goed forum, ok je krijgt soms kritiek en terecht denk ik dan ... alhoewel kritiek mss niet het goede woord is!Bonniebeertje schreef:hey moos: je moet eens goed lezen 'waar niemand eens blij kan zijn voor een ander' komt niet uit mijn mond hoor!!!!
En euhm, bij elke topic die ik hier lees zijn het altijd dezelfde die in plaats van te reageren op een topic enkel over een ander zitten te lullen en teen te
en te
etc etc tof hè
Kijk je opent een topic niet voor niets, tenminste niet om over je bol geaaid te worden denk ik, toch?
Ik post hier vanwege mijn hond, ik ben gek op haar, maar tis mijn eerste, dus ik kan wel goede raad gebruiken en guess what?
Die heb ik ook gehad, heel vaak! Wilde ik even kwijt