Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vraagje i.v.m puppycursus

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Pino sheltie
Vaste gebruiker

Vraagje i.v.m puppycursus

Ongelezen bericht door Pino sheltie »

Ik heb nu 4 lessen achter de rug met Pino en ik vind het hardstikke leuk en Pino ook.

Alleen ik betaal 70 euro voor 10 lessen (puppycursus) en daarna is het klaar. Het probleem is dat het een instapcursus is en we zijn de laatste 2 weken alleen maar aan het leren zitten en af wat hij al een maand doet (af doet hij alleen met snoepje maar hij doet het) Nu waren er de laatste les 2 dominante herders bij van 15 maanden en 17 maanden, wat ik helemaal niet leuk vind want ze springen boven op de jongere pups en de baasjes kunnen ze niet houden. :N:

Nu zit mijn tante op cursus in Kapellen (belgie) en die betaald 60 euro per jaar en die doen iedere maand examen.
Zou het slim zijn om over te stappen??

Wat zouden jullie doen? :idea: :19:

Alvast bedankt

gr Anoes&Pino
Speedy Devil
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Speedy Devil »

Beste Anoes & Pino

Ik zou het niet weten maar ik denk dat het wel verstandig is.
ALs je het niet zou doen zou je een dief van je eigen portomonee worden en mocht je niet zeker zijn dan kan je tochwel 1 les mee doen weet je gelijk of Pino het ook naar zijn zin heeft.

Ik ga binnen kort met Beemer ook naar puppy curcus hier in Barendrecht en dan kost het voor 13 weken (13 lessen ) 25 euro +eenmalig 25 euro inschrijfgeld.

Groetjes Miranda & Beemer
Pino sheltie
Vaste gebruiker

Het is dan inderdaad duur maar het belangrijkste vind ik dat ik ook waar krijg voor mijn geld en dat is nu echt niet het geval :boos: Al op de helft en nog niks bijgeleerd, dat is het nadeel van een instapcursus.

Ik ga denk ik aanstaande zondagochtend met mijn tante mee voor een proefles. :wink:
starfleet
Erelid

Re: Vraagje i.v.m puppycursus

Ongelezen bericht door starfleet »

Pino sheltie schreef: Alleen ik betaal 70 euro voor 10 lessen (puppycursus) en daarna is het klaar. Het probleem is dat het een instapcursus is en we zijn de laatste 2 weken alleen maar aan het leren zitten en af wat hij al een maand doet (af doet hij alleen met snoepje maar hij doet het) Nu waren er de laatste les 2 dominante herders bij van 15 maanden en 17 maanden, wat ik helemaal niet leuk vind want ze springen boven op de jongere pups en de baasjes kunnen ze niet houden. :N:

gr Anoes&Pino
Honden van 15 en 17 maanden horen niet op een puppycursus, vreemd beleid van die hondenschool. Of ze moeten het beleid hebben dat alle leeftijden door elkaar lopen, maar ook dan ging ik naar een andere school met mijn pup.

Anne
Pino sheltie
Vaste gebruiker

Je mag meedoen tot 20 maanden maar als er allemaal pups zijn onder de 5 maanden vind ik het niet normaal dat je dan 2 herders van 15 en 17 maanden erbij zet.

Ik ga denk ik overstappen want als ik straks mijn 10 lessen heb gehad heeft hij nog niks geleerd. Ja zitten en af nou dat had ik hem zelf al aangeleerd dus dat is dan 70 euro weggegooid. :boos:
Afbeelding
Hilmo
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Hilmo »

Jeetje, 70 euro? Bij ons is het 40! (voor hoeveel weken weet ik zo niet). Dat is toch een heel verschil zeg :roll:
Wij gaan over een paar weken ermee beginnen. Ben benieuwd wat wij zullen leren.
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”