Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even een update: Jullie geduim helpt. We zijn morgen al de 58e dag en dan mag het nest geboren worden, met Christy gaat het uitstekend en we voelen duidelijk pups bewegen. Ook groeit de buik nog.
Afgelopen vrijdag is er toch een echo gemaakt, en daar waren zeer duidelijk 3 goed gegroeide pups op te zien...........
In ieder geval allemaal heel erg bedankt voor het duimen en er nog niet mee stoppen, hoor, het werkt echt!
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
jeetje wat een spanning zeg, dit is pas om gek van te worden gelukkig zijn de pups nu een beetje uit de gevarenzone heel veel succes en ik hoop dat er straks gezonde pups geboren worden !
JIPPIE, ze hebben het in elk geval zo ver gehaald, succes met de komende bevalling in elkgeval (moet je trouwens nu niet opletten met infecties en zo voor de pups die er nu nog in zitten omdat de baarmoedermond open is geweest zeg maar)
crutz schreef:JIPPIE, ze hebben het in elk geval zo ver gehaald, succes met de komende bevalling in elkgeval (moet je trouwens nu niet opletten met infecties en zo voor de pups die er nu nog in zitten omdat de baarmoedermond open is geweest zeg maar)
Ze staat al vanaf dat de eerste pups geboren zijn op de antibiotica.........anders zou zoiets levensgevaarlijk worden voor moeder. ook wordt om de 3 uur de temp. opgenomen.
succes met de bevaling ik hoop dat alles goed gaat.
En ik haar het wel als de pupjes zijn geboren en ik hoop ook dat alles goed met de pupjes gaat en met moeder ik ben hier ook stevig aan het duimen ik krijg al bijna eelt op mijn vingers
60e dag vandaag, en als het allemaal goed gaat worden ze vandaag geboren! Christy is al de hele nacht aan het rommelen.............gisteren temperatuursdip gehad.
Als er nieuws is meld ik me wel weer.........duimen jullie ?
Ellen, ik wacht met spanning de geboorte van Christiy haar pups af, hoop dat alles goed gaat, elke keer als de telefoon gaat denk ik oh dat is je moeder met goed nieuws, ik blijf nog even duimen hoor.
Ellen, ik wacht met spanning de geboorte van Christiy haar pups af, hoop dat alles goed gaat, elke keer als de telefoon gaat denk ik oh dat is je moeder met goed nieuws, ik blijf nog even duimen hoor.
Ellen, ik wacht met spanning de geboorte van Christy haar pups af, hoop dat alles goed gaat, elke keer als de telefoon gaat denk ik oh dat is je moeder met goed nieuws, ik blijf nog even duimen hoor.
Ellen, ik wacht met spanning de geboorte van Christy haar pups af, hoop dat alles goed gaat, elke keer als de telefoon gaat denk ik oh dat is je moeder met goed nieuws, ik blijf nog even duimen hoor.
Nee Desi, dat valt wel mee hoor, ik heb gewoon iets verkeerd gedaan.
Kan iemand mij ook vertellen hoe ik een fotootje kan plaatsen bij mijn naam, ik zie allemaal leuke foto's van jullie honden, zou het wel leuk vinden om een van mijn cockertjes te plaatsen, misschien wat dom maar ik weet ook niet hoe ik zo'n smilie op mijn email krijg, wie heeft er tips??