Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Raar gedrag

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Tineke en Chicca
Actief
Mijn ras(sen): Ik heb Chica dat is een kruising labrador, golden en friese stabij.

En per 8 april 2011 komt pupje Nena bij ons wonen dit is een kruising cocker spaniel met friese stabij

Raar gedrag

Ongelezen bericht door Tineke en Chicca »

Hallo allemaal,

Chicca heeft een baarmoederontsteking gehad en daarbij is ze ook schijnzwanger geweest. Nu doet ze best lelijk tegen mensen. Zo had ze gisteren bijna een man gebeten. (Wel een beetje zijn eigen schuld want ik had haar aan de riem, omdat ik het niet vertrouwde. Ze had haar staart tussen de benen)
Hoort dit erbij en gaat dit over als ze gesteriliseerd is. Ze was altijd erg vrolijk en lief tegen iedereen. Kan ik zelf hier wat aan doen. Ik neem haar wel overal mee naar toe maar ze blijft afstandelijk en lelijk doen.

Groetjes,
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding

Afbeelding
Mark-fryslan
Zeer actief

Re: Raar gedrag

Ongelezen bericht door Mark-fryslan »

Tineke en Chicca schreef:Hallo allemaal,

Chicca heeft een baarmoederontsteking gehad en daarbij is ze ook schijnzwanger geweest. Nu doet ze best lelijk tegen mensen. Zo had ze gisteren bijna een man gebeten. (Wel een beetje zijn eigen schuld want ik had haar aan de riem, omdat ik het niet vertrouwde. Ze had haar staart tussen de benen)
Hoort dit erbij en gaat dit over als ze gesteriliseerd is. Ze was altijd erg vrolijk en lief tegen iedereen. Kan ik zelf hier wat aan doen. Ik neem haar wel overal mee naar toe maar ze blijft afstandelijk en lelijk doen.

Groetjes,
Ik durf er weining over te zeggen. Een hond die pijn heeft kan gemeen van zich afbijten. Terecht denk ik dan. Wat zegt je DA ervan dan?

Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -

In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
Tineke en Chicca
Actief
Mijn ras(sen): Ik heb Chica dat is een kruising labrador, golden en friese stabij.

En per 8 april 2011 komt pupje Nena bij ons wonen dit is een kruising cocker spaniel met friese stabij

Ongelezen bericht door Tineke en Chicca »

Ik heb de assistente gesproken en de dierenarts belt na half 6 terug. Ik wilde gewoon even weten of iemand hier ervaring mee heeft.

Ik heb niet echt het idee dat ze pijn heeft omdat ze wel speelt met onze andere hond en dat gaat niet zo zachtjes. Alleen bij vreemde mensen en honden vertoont ze nu ineens dit gedrag. Terwijl ze dit nog nooit heeft gedaan.
Afbeelding

Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Zet haar eens op de resque van Bach, dat kan je halen bij de drogist en dan geef je haar 4 tot 6 keer daags 4 druppeltjes. Je hebt kans dat ze dan wat herstellen gaat. Laat verder vreemde mensen haar negeren en wat lekkers geven als ze dat wil aanpakken.
Ze kan even de weg kwijt zijn door de castratie. Is dat al lang geleden?
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”