Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
friet?
Moderator: moderatorteam
Re: friet?
Alleen maar als je er goed veel zout op doet :N:gandalf schreef:Mag onze pup van 6 maanden friet? Mijn vader wou hem net 150 gram friet geven terwijl de hond net zn avond eten heeft gehad...
Wat is dit voor rare vraag? Had je vader een weegschaaltje voor zich staan, en bedacht hij zich dat hij 150 gram ging afwegen voor de hond

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Nee, mag niet.gandalf schreef:Mag onze pup van 6 maanden friet? Mijn vader wou hem net 150 gram friet geven terwijl de hond net zn avond eten heeft gehad...
Zeker niet als ie gewoon zijn eten al gehad heeft.
Maar gefrituurde aardappels voegen niks toe en zijn niet gezond, ook niet voor een hond.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
-
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
- Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
- Contacteer:
- starfleet
- Erelid
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
en moet ik dan ook nog de grote stukken doorsnijdenbasil schreef:ik zou maximaal 134 gram geven

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Actief
En natuurlijk even voorkauwen voor je pup!basil schreef:alleen als je er geen mayo bij doetRea schreef:en moet ik dan ook nog de grote stukken doorsnijdenbasil schreef:ik zou maximaal 134 gram geven
-
- Actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Ik gooi altijd de hele zak in 1x in de pan en wat er overblijft is voor Quincy en Quasarbasil schreef:ik zou maximaal 134 gram geven

- gandalf
- nieuw lid
Ik ben ook meteen heel boos geworden op mn vader en heb gezegd dat het niet goed was voor de hond, maar die ouders van tegenwoordig
Nee, hij was van mening dat een heel bakje friet voor onze pup geen kwaad kon. Vandaar mijn vraag. Bedankt voor de antwoorden, ik hoop dat ik mn pa nu kan overtuigen...

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Als hij een keer de hondendiarree heeft moeten opruimen of een extra bezoek aan de dierenarts heeft moeten betalen wordt hij misschien wijzer.gandalf schreef:Ik ben ook meteen heel boos geworden op mn vader en heb gezegd dat het niet goed was voor de hond, maar die ouders van tegenwoordigNee, hij was van mening dat een heel bakje friet voor onze pup geen kwaad kon. Vandaar mijn vraag. Bedankt voor de antwoorden, ik hoop dat ik mn pa nu kan overtuigen...

Groetjes van Charlotte

- Annelies
- Zeer actief
bianca83 schreef:Ik gooi altijd de hele zak in 1x in de pan en wat er overblijft is voor Quincy en Quasarbasil schreef:ik zou maximaal 134 gram geven
Hier ook hoor. Maar ik gooi er geen zout overheen.
-
- Vaste gebruiker
Hier van't zelfde. Geen diaree en niet naar de vet toe.bianca83 schreef:
basil schreef:
ik zou maximaal 134 gram geven
Ik gooi altijd de hele zak in 1x in de pan en wat er overblijft is voor Quincy en Quasar
Hier ook hoor. Maar ik gooi er geen zout overheen.
Diesel

Oh yeah, right.....'ram, would you mind please being sweet & diplomatic for a moment?'
Gimme a break!
- Roelfien
- Zeer actief
Waarom zou je dat doen? Patatjes voeren? Niet die enkele, maar echt een hele zak bakken en dan de resten aan de hond geven? Wat is daar de waarde van? Omdat ie het wel lekker vindt? Tja.
Verwen je hond eens echt en geef hem eens die zelfde hoeveelheid aan biefstuk, vind ie veel lekkerder.

Verwen je hond eens echt en geef hem eens die zelfde hoeveelheid aan biefstuk, vind ie veel lekkerder.
-
- Zeer actief
Roelfien schreef:Waarom zou je dat doen? Patatjes voeren? Niet die enkele, maar echt een hele zak bakken en dan de resten aan de hond geven? Wat is daar de waarde van? Omdat ie het wel lekker vindt? Tja.![]()
:N: Het was niet serieus bedoeld hoo

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Roelfien
- Zeer actief
Pfff, gelukkig, ik begon al te twijfelen aan mijn eigen verstandelijke vermogens want ik schatte jullie daar toch wat anders op in en dus niet echt het type dat zijn hond een bak aardappelen met frituurvet gaat geven.bianca83 schreef:Roelfien schreef:Waarom zou je dat doen? Patatjes voeren? Niet die enkele, maar echt een hele zak bakken en dan de resten aan de hond geven? Wat is daar de waarde van? Omdat ie het wel lekker vindt? Tja.![]()
:N: Het was niet serieus bedoeld hooQuasar heeft zelfs nog nooit in zijn leven een patatje gehad

-
- Zeer actief
Roelfien schreef:Pfff, gelukkig, ik begon al te twijfelen aan mijn eigen verstandelijke vermogens want ik schatte jullie daar toch wat anders op in en dus niet echt het type dat zijn hond een bak aardappelen met frituurvet gaat geven.bianca83 schreef:Roelfien schreef:Waarom zou je dat doen? Patatjes voeren? Niet die enkele, maar echt een hele zak bakken en dan de resten aan de hond geven? Wat is daar de waarde van? Omdat ie het wel lekker vindt? Tja.![]()
:N: Het was niet serieus bedoeld hooQuasar heeft zelfs nog nooit in zijn leven een patatje gehad