Hans en ik kunnen alles met Dusty. Er zal geen brom van Dusty af komen.
Nu heeft dat ook wel een weekje bij Hans geduurd daar Hans aan het varen was toen Dusty bij ons in huis kwam.
Bij mij was het van begin af aan goed, bij Hans heeft ie de eerste week toen Hans thuis kwam weleens gegromd als hij hem optilde of bij mij weg wou halen 'smorgens uit bed om meneertje uit te laten.
Na een week was dit voorbij en Hans kan er vanaf dat moment ook alles mee.
Bij andere mensen loopt dat nog wel eens anders. :N:
Zoals bij de wandeling in Soest...Linda tilde Dusty op en Dusty vond het prachtig! Likken in haar gezicht en helemaal blij. Totdat...meneertje weg wil! Dat kun je gewoon niet afknipperen met je ogen. Weg = weg bij Dusty op zo'n moment en diegene kan gewoonweg niet zo snel handelen. Op zo'n moment gaat Dusty lelijk doen. Grommen,happen..
In eerste instantie moest ik domweg lachen..niet om de actie van die muis maar om de reactie van Linda! Ik kneep hem écht niet,hoor! zei ze.
Bij de vorige wandeling deed ie het ook bij Marcel met het optillen. :N:
En ik meen ook bij Carolien (Stang)toen ik hem op mijn arm had en Carolien hem aaien wou.
Als er mensen thuis komen,jumpt die kleine ook bij de mensen op schoot en is er niets aan de hand. Allervriendelijkst maar wel ...weg=weg!
Meestal zeg ik nu maar:hij kan lelijk doen,hoor,als je hem vasthoudt. En de ene keer doet ie het wel en de andere keer niet. (Zit er iemand op de bank met Dusty en hij heeft alle ruimte om weg te gaan is er dus ook niets aan de hand.)
Maar wat lastig is..Dusty vindt het allemaal leuk maar hij eist zo'n reactie-snelheid van mensen die niet reeel is, zeg maar.
Moet ik hier nu wat mee..of beter gezegd...kan ik hier wat mee?
Nogmaals..bij ons doet ie het dus écht niet. En eigenlijk is het alleen bij optillen en knuffelen van anderen wat ie in het begin leuk vindt maar even daarna dus meestal niet meer zo waardeert.
Oplossing is hem niet op te laten tillen door andere mensen, maar hij lijkt zelf aan te geven: oh...leuk! En daarna: Grrrr.
Lekker tegenstrijdig,dus.
En daar ik niet zo'n 'kleine-hondjes-bazinnetje' wil zijn waarvan die kleine hond maar alles van mag ....