Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kan wel/niet met kinderen
Moderator: moderatorteam
- M@ri@nne
- Zeer actief
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
Waar woon je? Ik heb nog wel een nichtje van 6 die zo uit de Omen lijkt te komen :N:
Ik zou eerst zelf gaan kijken en als de hond normaal reageert toch een keertje met kind gaan kijken in het asiel.
Ik zou het anders ook niet weten. Dat gedoe met zo'n pop vind ik ook de grootste onzin. Ameno slingert zo'n pop door het hele huis terwijl ze tegen echte kinderen gewoon lief is.
Ik zou eerst zelf gaan kijken en als de hond normaal reageert toch een keertje met kind gaan kijken in het asiel.
Ik zou het anders ook niet weten. Dat gedoe met zo'n pop vind ik ook de grootste onzin. Ameno slingert zo'n pop door het hele huis terwijl ze tegen echte kinderen gewoon lief is.
- M@ri@nne
- Zeer actief
Nijmegen.pooh schreef:Waar woon je? Ik heb nog wel een nichtje van 6 die zo uit de Omen lijkt te komen :N:![]()
En ik kijk gewoon morgen hoe hij op Lotte reageert.
Groetjes, Marianne.

- M@ri@nne
- Zeer actief
-
Nynke en Wolly
- Actief
- Contacteer:
hoe is het gegaan?
Wolly komt ook uit het asiel. Wij hadden hiervoor een hele lieve hond en die speelde altijd met de buurjongens. Onervaren als wij waren gingen we naar een asiel en daar vonden we Wolly. Ik heb goed gevraagd of hij goed met kinderen kon en of hij wel met ander honden kon. Heb alles uitgelegd over de buurjongetjes enzo. Maar toch heeft Wolly 1 buurjongetje gebeten en is er bovenop gesprongen. Ik laat hem nooit meer bij kinderen. En dan hebben we ze zelf (nog) niet eens.
groetjes Nynke en Wolly.
-
MJ&DiEv
- Vaste gebruiker
Hier in het asiel zijn er kinderen van vrijwilligers en ook gewoon kinderen die grote dierenliefhebbers zijn, die met de honden gaan wandelen! Ze weten meestal of ze met kinderen kunnen hoor, en als er echt te grote onzekerheid is, niet doen, dan liever door iemand anders laten adopteren dan hem te moeten terugbrengen (of haar
)

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
een liegende ex baas is vaak nog tien keer erger,dat was Bij Ben dus het geval(ging niet over de hoe die met kindere kon omgaan) maar ze beweerde Hij weg moest wegens allergie,nou niet dus hij moest weg omdat hij schape aanviel.Rataplan schreef:Nou ik weet niet hoor, een liegende ex- baas is ook niet erg handigM@ri@nne schreef:Is natuurlijk een stuk moeilijker als een hond is komen aanlopen.estelle schreef:Maar ik neem toch aan dat ze wel redelijk op de hoogte zijn in het asyl of de hond met kinderen kan?![]()
Maar ik ga nu gewoon ff verschillende scenario's af.
Is er een gedragstherapeut aangesloten bij het asiel? Die kan misschien een blik op de situatie werpen?
dus er zitte ook veel honden in het asiel waar de baasjes over hebben gelogen,dat lijkt me haast nog erger!
maar wat een leukerd trouwens!!
gr AImee
-
irstas
Re: Kan wel/niet met kinderen
gewoon je kind een bijtpak aantrekken en door dat deurtje naar binnen duwen, met een worst in de handen , laat ze een half uurtje alleen en je weet of het werkt.Mama Sanneke schreef:Als zijn eerste reacties al nie goe zijn, kun je het risico thuis ook niet lopen, denk ik tenminsten toch.M@ri@nne schreef:Maar geeft dat een beeld of een hond wel of niet met kinderen kan?Mama Sanneke schreef:De kleine es meenemen naar het asiel om kennis te makenM@ri@nne schreef:Stelje hebt een hond op het oog in het asiel.
En je hebt een kind van 3 jaar.![]()
Dan wil je natuurlijk graag weten of die hond met kinderen kan.![]()
Maar wat nou als die hond een zwerver is? Wat nou als ze dat niet weten?
Ga je dat dan uit proberen met je kind als proefkonijn?
Hoe kom je daar dan achter?
- Mika
- Actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Contacteer:
Ook ik vind dit de grootste kolderIk heb weleens gezien dat ze dat testen met een pop van groote van een kind.
onze mika vind zo'n pop hartstikke eng maar met kleine kinderen is ie hartstikke lief echt een schat dan
maar om je kind nu te gebruiken als testkind......
[url=http://www.ofwolftemper.nl]HEE JIJ, HIER KLIKKEN!!!!!
[/url]
[/url]