Ow jah Mascha dus jij bent ook al zo'n bepaalt type![]()
![]()
Maar het gaat mij er eigenlijk om dat er altijd zo leeftijd gebonden over Am Staff's en SBT wordt gedaan, ik ken genoeg mensen in de 60/70 die ook een Am Staff of SBT hebben dus het is niet leeftijd gebonden zo'n gevaarlijke hond te hebben hahaMaar denk dat de meeste mensen dat niet echt door hebben als ze een ouder iemand met "zo'n hond" zien lopen
Haha Willem werkt ook in de bouw kaalgeschoren want kreeg de staalsplinters anders niet goed uit zijn hoofd en tattoo's alleen geen 100 kilo maar 87heb je helemaal gelijk in...
hier in het dorp wisten ze niet dat het "gevaarlijke" honden waren want een oudere man in het dorp heeft een hele leuke amstaff van 14 en die is lief, dus toen ik vertelde dat wij engelsen zouden krijgen waren die ook lief![]()
ach stereotyp hou je toch...
wij hebben een mercedes, pascal is ongeveer 100 kilo en heeft zijn kop geschoren omdat al dat zand op de bouw niet meer uit zijn haar ging en heeft tattoos... dus... wat wil je nog meer :N:
lekker laten kletsen en zelf weten wat je doet en het is goed toch?
Maar net wat ik al zei dat gegeneraliseer over leeftijd van am staff en sbt eigenaren, dus na de zoveelste keer schoot ik ff uit mijn slof