Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een wandeldate tussen Vegas en Femke zou prima gaan, maar ze zouden samen denk ik niet zo veel lol hebben. Femke kan hem niet bijhouden, da's dan toch een beetje sneu.
Overigens is Tommie zeer teleurgesteld en voelt zich gediscrimineerd.
Jente wil wel komen racen
Alleen zitten we wel vaak op de wedstrijd in het weekend (en ze kan elk moment loops worden)
Ik zou wel eventueel aankomende zondagochtend kunnen.
Daphne schreef:Jente wil wel komen racen
Alleen zitten we wel vaak op de wedstrijd in het weekend (en ze kan elk moment loops worden)
Morgen kan ik niet helaas Wil je me een seintje geven als Jente weer 'loops-vrij' is? De komende weekenden moet ik werken op zaterdag maar ergens op een zondag zou wel gaan (behalve 7 mei)
miekmiek schreef:Een wandeldate tussen Vegas en Femke zou prima gaan, maar ze zouden samen denk ik niet zo veel lol hebben. Femke kan hem niet bijhouden, da's dan toch een beetje sneu.
Overigens is Tommie zeer teleurgesteld en voelt zich gediscrimineerd.
Daphne schreef:Jente wil wel komen racen
Morgen kan ik niet helaas Wil je me een seintje geven als Jente weer 'loops-vrij' is? De komende weekenden moet ik werken op zaterdag maar ergens op een zondag zou wel gaan (behalve 7 mei)
Oke, heel misschien hebben we geluk en is ze 14 mei nog niet loops.
Maar goed, dat is even afwachten en anders gaan we naar haar loopsheid.
Daphne schreef:
Oke, heel misschien hebben we geluk en is ze 14 mei nog niet loops.
Maar goed, dat is even afwachten en anders gaan we naar haar loopsheid.
De 14de zou ik eventueel kunnen dus laat me tegen die tijd maar weten of jij dan ook kan
Ik heb eventueel ook een mooie dame in de aanbieding. Labrador/Berner Sennen, bijna 2 jaar, kan zeer goed tegen stootjes, is onderdanig en speels, wel gek op stokken maar niet bezitterig.
Ik woon niet zo gek ver weg, in Benschop, maar heb geen eigen vervoer.
Ja Jente is de Kelpie.
Jente is zelf niet zo groot en al helemaal niet breed, zoals sommige andere teven wel zijn.
Ze heeft geen massa.
Het is echt een scharregatje
Ze is ongeveer 46cm schofthoogte.