Maar is elk 'hondenleven' (of kinderleven) wat je hiermee red het dan niet meer waard?
Je houd natuurlijk altijd aso's en er zullen altijd mensen zijn die....
Ik blijf erbij: Je kan ook een auto kopen en rijden zonder rijbewijs.
Ik denk dat ontmoediging in deze juist veel sterker is. De regering? Latere discussie. Ik ben nu eerst benieuwd hoe de honden liefhebbers er over denken, en hoe ze het in zouden vullen.
Om dan toch een vooruitblik naar de toekomst te doen:
Je zou na eenmaal een goedplan in elkaar gedraaid te hebben, ALLE kynologenclubs, hondenclubs, fora en fokkers kunnen bundelen. Op die manier naar de regering stappen. Als er meer dan (wat was het, 30.000? 40.000?) **** handtekeninigen verzameld waren dan zou de regering er over MOETEN debateren?
Nogmaals, dit is van andere orde dan waar ik de discussie voor starte.
Martijn schreef:
He ja! Meer overheidsbemoeienis!
Dat helpt ongetwijfeld ontzettend goed want alle andere dingen waar de overheid zich mee bemoeit gaan ook vlekkeloos!!
Zonder iemand vervelend te willen benaderen moet ik toch zeggen dat ik het een totaal bezopen idee vind.
Nou, ik vind idd dat de overheid zich teveel bemoeit met de burger. Tot pietluttigheden aan toe. Maar aan de andere kant vind ik ook dat ze hun prioriteiten verkeerd stellen. Dit vind ik alleen maar een belangrijk iets. Er zijn teveel dingen waar het fout gaat en fout kan gaan.
En nee, je benaderd niemand vevelend, want het is een discussie waarbij jouw mening ook gevraagd werd