Dus er zijn na die pup van vanochtend 10 uur nog eens 2 pups geboren. Zijn deze dood ter wereld gekomen, of waren ze niet levensvatbaar? Gewoon een nieuwsgierige vraag hoor, verder niks.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heeeeel veel puppy's op komst * ze is begonnen!!*+ foto
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Melanie 74
Die pups waren "gaaf" maar ze kregen ze niet aan de "praat", ze waren helemaal voldragen. Zware gewichten ruim 700 gram....
Het gebeurd vaker dat als de bevalling zo lang duurt dat de pups dat niet overleven. Had je de pups wel levend gehad willen hebben moet je een keizersnee doen, maar dan zet je de pups op de eerste plaats ... en mams is belangrijker. Maar Gronia was aardig uitgemolken door al die pups, ze kon niet meer ontspannen slapen en dus ook niet echt rusten.
Ze heeft haar strake lijntje weet terug. Ze is een kanjer, ze heeft echt een topprestatie geleverd.
Het geeft altijd een wrange bijsmaak, mijn moeder heeft het er dan best even moeilijk mee, mijn vader is wat nuchterder.
Het ene reutje wat op zijn ruggetje ligt likkt idd op een wit ratje
maar daar lijken ze allemaal op na de geboorte.
Ik ga zaterdagochtend heel vroeg naar ze toe, en help ze twee weken met verzorgen, verheug me er nu al op.
En tamara, ik begrijp wat je bedoelt hoor
Het gebeurd vaker dat als de bevalling zo lang duurt dat de pups dat niet overleven. Had je de pups wel levend gehad willen hebben moet je een keizersnee doen, maar dan zet je de pups op de eerste plaats ... en mams is belangrijker. Maar Gronia was aardig uitgemolken door al die pups, ze kon niet meer ontspannen slapen en dus ook niet echt rusten.
Ze heeft haar strake lijntje weet terug. Ze is een kanjer, ze heeft echt een topprestatie geleverd.
Het geeft altijd een wrange bijsmaak, mijn moeder heeft het er dan best even moeilijk mee, mijn vader is wat nuchterder.
Het ene reutje wat op zijn ruggetje ligt likkt idd op een wit ratje
Ik ga zaterdagochtend heel vroeg naar ze toe, en help ze twee weken met verzorgen, verheug me er nu al op.
En tamara, ik begrijp wat je bedoelt hoor
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- jane
- Vaste gebruiker
He van harte gefeliciteerd ik lees het einde van de bevalling nu pas maar wat een prestatie heeft ze geleverd geweldig moeders zal wel moe zijn nu maar ze kan nu weer lekker slapen zoals je al zei.
En je ouders ook van harte met dit prachtige nest puppies en geniet maar hoor van die twee weken verzorgen lijkt me erg gaaf om dat te mogen doen.
En je ouders ook van harte met dit prachtige nest puppies en geniet maar hoor van die twee weken verzorgen lijkt me erg gaaf om dat te mogen doen.

-
Melanie 74
Verheug me er echt op, het leuke is dat ik ook bij de dekking was en we eigenlijk weinig hoop hadden in het begin. Ze had een ontsteking en heeft antibiotica gekregen..... maar al met al is het toch goed gekomenjane schreef:He van harte gefeliciteerd ik lees het einde van de bevalling nu pas maar wat een prestatie heeft ze geleverd geweldig moeders zal wel moe zijn nu maar ze kan nu weer lekker slapen zoals je al zei.
Iedereen bedankt voor de felicitaties
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
Dat wou ik ook zeggen: "haal ff die cavia weg die daartussen ligt"LongFields schreef:Mooie pups! Die ene die op zijn ruggetje ligt lijkt wel een witte rat, zo met die roze pootjes!
Van harte gefeliciteerd met 10 gezonde hondebaby's!
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Melanie 74
-
kczy
- Vaste gebruiker
-
Essy
-
Melanie 74
Een hond heeft idd 10 tepels maar 8 geven er melk, dus dat is freefighten bij de barMarion. schreef:Kanonne. Arme Gronia.Melanie 74 schreef:Het waren er zelfs 15, maar helaas hebben die laaste het ook niet gered.
Het blijven dus 6 dames en 4 heren.
Maar 15 is uitzonderlijk veel, het gemiddelde ligt meer bij 8.
Tien pups is mooi. Net zoveel tepels. Zal nog genoeg energie kosten.
-
Essy
Isis heeft 11 tepelsMelanie 74 schreef:Een hond heeft idd 10 tepels maar 8 geven er melk, dus dat is freefighten bij de barMarion. schreef:Kanonne. Arme Gronia.Melanie 74 schreef:Het waren er zelfs 15, maar helaas hebben die laaste het ook niet gered.
- Abischa
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
Ik zie het al voor meMelanie 74 schreef:Een hond heeft idd 10 tepels maar 8 geven er melk, dus dat is freefighten bij de barMarion. schreef:Kanonne. Arme Gronia.Melanie 74 schreef:Het waren er zelfs 15, maar helaas hebben die laaste het ook niet gered.
Maar waar zijn die andere 2 dan voor
-
Melanie 74
Geen idee om eerlijk te zijnTeckelgek schreef:Ik zie het al voor meMelanie 74 schreef:Een hond heeft idd 10 tepels maar 8 geven er melk, dus dat is freefighten bij de barMarion. schreef:Kanonne. Arme Gronia.Melanie 74 schreef:Het waren er zelfs 15, maar helaas hebben die laaste het ook niet gered.
Tien pups is mooi. Net zoveel tepels. Zal nog genoeg energie kosten..
Maar waar zijn die andere 2 dan voor
-
Essy
Welke 2 doen het niet dan?Melanie 74 schreef:Geen idee om eerlijk te zijnTeckelgek schreef:Ik zie het al voor meMelanie 74 schreef:Een hond heeft idd 10 tepels maar 8 geven er melk, dus dat is freefighten bij de barMarion. schreef: Kanonne. Arme Gronia.
Tien pups is mooi. Net zoveel tepels. Zal nog genoeg energie kosten..
Maar waar zijn die andere 2 dan voormisschien evolutie??
- linda
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Bij Sjefke zijn dat ook de twee tepels die het minst melk geven. Nu met alleen Odin zijn deze 2 tepels ook al helemaal terug in hun oude formaat, de anderen worden (alle 8!) nog wel een paar keer per dag leeggeslobberd.Melanie 74 schreef:De voorste twee, de achterste geven vaak veel melk en zijn dan ook het geliefst.
-
Melanie 74
Dat is goed, voorkomt ontstekingen.LongFields schreef:Bij Sjefke zijn dat ook de twee tepels die het minst melk geven. Nu met alleen Odin zijn deze 2 tepels ook al helemaal terug in hun oude formaat, de anderen worden (alle 8!) nog wel een paar keer per dag leeggeslobberd.Melanie 74 schreef:De voorste twee, de achterste geven vaak veel melk en zijn dan ook het geliefst.
Leuk om te weten
-
Ari@ne
Duidelijk, bedanktLongFields schreef:Bij Sjefke zijn dat ook de twee tepels die het minst melk geven. Nu met alleen Odin zijn deze 2 tepels ook al helemaal terug in hun oude formaat, de anderen worden (alle 8!) nog wel een paar keer per dag leeggeslobberd.Melanie 74 schreef:De voorste twee, de achterste geven vaak veel melk en zijn dan ook het geliefst.
Je moet er toch niet aan denken dat je als vrouw ook 10 hebt :N:
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Baïla
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin de los Pirineos
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
Melanie 74
Allemaal bedankt voor de felicitaties!
Voor nog een paar keine foto's zie
http://home.tiscali.nl/zpolderyholender ... rlands.htm
En dan "onze kennel".
Voor nog een paar keine foto's zie
http://home.tiscali.nl/zpolderyholender ... rlands.htm
En dan "onze kennel".
Laatst gewijzigd door Melanie 74 op 03 jul 2006 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pola
- Zeer actief
- Contacteer:
-
borderke
- Actief
- Contacteer: