Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

makkelijk pupje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Nika was ook zo makkelijk :wink:
En toen kwam Marouck :N:
Biène hangt er wat tussenin, is makkelijk qua slapen etc. maar weer wat moeilijker qua karakter :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Baily schreef: Onderdanig wil niet zeggen dat de pup makkelijk is.

Ik zou gaan voor een middenmoter van een nest, die snel herstelt van schrik, en nieuwsgierig is naar nieuwe dingen, als ik een bestelling mocht plaatsen :mrgreen:

Dat lijkt me een pup die de meeste kansen heeft om uit te groeien tot een sociale (en daardoor makkelijke) hond. :19: In zoverre je van makkelijk kunt spreken over een pup in ieder geval.............. :mrgreen:
Sociaal en makkelijk hoeft niet samen te gaan, kijk maar naar Bram :wink:

Overigens had ik wel het baasje van het nest hoor, dus het is geheel aan mezelf te wijten dat hij niet makkelijk was als pup. Overigens is het nu wel een makkelijke hond.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Vegas was ook een ontzettend makkelijke pup. Ik zou geen pup meer durven nemen want Vegas heeft me zo verwend dat ik een pup met puppystreken niet aan kan denk ik :mrgreen: :wink:

Vegas heeft geen fase gehad waarin hij minder goed luisterde. Wel af en toe een paar dagen achter elkaar dat het wat minder ging maar het is nooit van langdurige aard geweest.

Vegas kende zijn commando's snel, heeft nooit gesloopt in huis, en luisterde buiten ontzettend goed. Heerlijk zo'n pup, geniet ervan :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
sprokkel
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): collie en sheltie

Ongelezen bericht door sprokkel »

Sprokkel is nu drie maanden en ook een makkelijke pup. Was meteen al zo goed als zindelijk, kan al zit en af, vindt het heel leuk om dat te oefenen (met iets lekkers :wink: ), alleen buiten is hij soms nog wat afgeleid en dan hoort hij me dus even niet, maak ik me geen zorgen over hoor, hij moet gewoon nog leren dat komen heel leuk is, dus balletje mee, lekkers mee, af en toe roepen en weer laten gaan.
Ik geniet heel erg van hem, het is een schat.
Zoek stok!
Zeer actief

En toch zegt een stemmetje in mij dat ik de lastige pups later de leukste honden vindt :denken:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Ik ben benieuwd wat voor een pup Caja zal zijn.
Bij jullie gaat het wel erg goed, ik hoop dat Caja het ook zo goed doet.
Af en toe wat streken vind ik trouwens ook wel leuk en een uitdaging hoor.
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Inge O schreef:
Zoek stok! schreef:En toch zegt een stemmetje in mij dat ik de lastige pups later de leukste honden vindt :denken:
ik heb altijd makkelijke pups, dus ik heb geen leuke honden dan :jank: :jank: ?
In jouw kader zijn het makkelijke pups Inge! Als ik nu weer zo'n pup als Bram zou krijgen, zou ik er veel minder van onder de indruk zijn dan toen. Maar dat maakt het nog geen makkelijke pup.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Reini
Zeer actief

Inge O schreef:
Zoek stok! schreef:
Inge O schreef:
Zoek stok! schreef:En toch zegt een stemmetje in mij dat ik de lastige pups later de leukste honden vindt :denken:
ik heb altijd makkelijke pups, dus ik heb geen leuke honden dan :jank: :jank: ?
In jouw kader zijn het makkelijke pups Inge! Als ik nu weer zo'n pup als Bram zou krijgen, zou ik er veel minder van onder de indruk zijn dan toen. Maar dat maakt het nog geen makkelijke pup.
nee, dat is zo :wink: . maar dat is tegelijkertijd ook weer het bewijs dat jouw veronderstelling waarschijnlijk niet opgaat :mrgreen: .
Ja, en Vegasje dan :jank: Was ook heel makkelijk, is 'ie nu soms niet meer leuk dan :jank:

:mrgreen:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ik wil graag naam van de fokker, adresgegevens, ras etc!

na 2 terroristjes waarvan ik het trouwens erg leuk vond om ermee te vechten, heb ik recht op een makkelijk niks aan te doen pupje! :boos:
Afbeelding
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Ben ik met je eens hoor, Loddie was ook de brutaalste van t nest van 12 en als pup heb ik heel wat te stellen gehad met haar. Maar nu ist een model hondje, ontzettend lief en luistert best goed(voor een Basset) :smile:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Reini schreef:
Inge O schreef:
Zoek stok! schreef:
Inge O schreef: ik heb altijd makkelijke pups, dus ik heb geen leuke honden dan :jank: :jank: ?
nee, dat is zo :wink: . maar dat is tegelijkertijd ook weer het bewijs dat jouw veronderstelling waarschijnlijk niet opgaat :mrgreen: .
Ja, en Vegasje dan :jank: Was ook heel makkelijk, is 'ie nu soms niet meer leuk dan :jank:

:mrgreen:
Moet ik je even herinneren aan de plantenspuit? :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

lance en leggy waren 2 super makkelijke pupjes , en dat zijn ze altijd gebleven , ze zijn nu 6 1/2 :wink:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Reini
Zeer actief

Zoek stok! schreef: Moet ik je even herinneren aan de plantenspuit? :mrgreen: :mrgreen:
Tja, de slechte dingen vergeet je snel hè :mann: Maar je hebt mijn geheugen weer opgefrist hoor :mrgreen:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Reini schreef:
Zoek stok! schreef: Moet ik je even herinneren aan de plantenspuit? :mrgreen: :mrgreen:
Tja, de slechte dingen vergeet je snel hè :mann: Maar je hebt mijn geheugen weer opgefrist hoor :mrgreen:
Graag gedaan :mrgreen:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”