ik weet het niet zeker overal waar ik kijk in de rasstandaard word gezegt dat ze op zei moeten klappen en dat doen ze nu maar op show zie je alleen maar gecopeerde oren ik heb een mail gestuurd naar de raad van beheer hoop dat zei het kunnen zeggen ik heb nu nog tijd om ze naar voren te plakken namelijklittle-wolf schreef:ze horen gewoon naar voren te vallen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mensen met dogo canario
Moderator: moderatorteam
- Seven6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie x border collie
- Aantal honden: 1
- little-wolf
- Zeer actief
op show mogen geen gecoupeerde honden komen in nlbasisbrok schreef:ik weet het niet zeker overal waar ik kijk in de rasstandaard word gezegt dat ze op zei moeten klappen en dat doen ze nu maar op show zie je alleen maar gecopeerde oren ik heb een mail gestuurd naar de raad van beheer hoop dat zei het kunnen zeggen ik heb nu nog tijd om ze naar voren te plakken namelijklittle-wolf schreef:ze horen gewoon naar voren te vallen
als ik ze met oren zie, zie ik ze hangend.
heb ze nog nooit opzij gezien
ben benieuwd wat de rvb zegt.
- Seven6
- Zeer actief
nog niets gehoord ook niet van fokkers overal staat roze oor dus ik vind het erg moeilijk als je rozen oor op zoekt kunnen ze noor op zei of naar vorenlittle-wolf schreef:op show mogen geen gecoupeerde honden komen in nlbasisbrok schreef:ik weet het niet zeker overal waar ik kijk in de rasstandaard word gezegt dat ze op zei moeten klappen en dat doen ze nu maar op show zie je alleen maar gecopeerde oren ik heb een mail gestuurd naar de raad van beheer hoop dat zei het kunnen zeggen ik heb nu nog tijd om ze naar voren te plakken namelijklittle-wolf schreef:ze horen gewoon naar voren te vallen![]()
heb ze nog nooit opzij gezien![]()
ben benieuwd wat de rvb zegt.
weet niemand het 100% zeker
- little-wolf
- Zeer actief
ik zal t ff vragen aan iemand die een zus van balou heeft.basisbrok schreef:nog niets gehoord ook niet van fokkers overal staat roze oor dus ik vind het erg moeilijk als je rozen oor op zoekt kunnen ze noor op zei of naar vorenlittle-wolf schreef:op show mogen geen gecoupeerde honden komen in nlbasisbrok schreef:ik weet het niet zeker overal waar ik kijk in de rasstandaard word gezegt dat ze op zei moeten klappen en dat doen ze nu maar op show zie je alleen maar gecopeerde oren ik heb een mail gestuurd naar de raad van beheer hoop dat zei het kunnen zeggen ik heb nu nog tijd om ze naar voren te plakken namelijklittle-wolf schreef:ze horen gewoon naar voren te vallen![]()
heb ze nog nooit opzij gezien![]()
ben benieuwd wat de rvb zegt.![]()
![]()
![]()
weet niemand het 100% zeker
die weet er veel van.
- Seven6
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief