Teckelgek schreef:LongFields schreef:Cleo schreef:Niet moeilijk doen. Merit en Ariane hebben laatst een wandeling georganiseerd.
Iedereen was welkom maar de opkomst was klein.
Was dat niet die wandeling op een donderdag?
Een hoop mensen werken dan gewoon overdags denk ik (waaronder ikzelf

).
Maar ik heb er ook geen moeite mee hoor, als iemand die de wandeling organiseert en natuurlijk graag met zijn of haar hond los mee zal lopen aangeeft dat bepaalde honden niet samen zullen gaan met haar hond en dus niet "welkom" zijn.
Ja dat klopt. Dat kwam omdat Carmen van Janus die dag deze kant op kwam.
Ik had toen idd ook al aangegeven dat het op zich geen goede dag was voor mensen die werken, maar goed, zij kon niet anders

.
Edit: ik bedenk nu dat het Carmen was, niet Merit. Heel belangrijk

Mijn wandeling was op een zaterdagochtend. En daarvan was de opkomst ook niet groot. Of er nou wel of geen eisen worden gesteld, er is altijd wel wat. Ik heb 5 keer een topic geopend, zonder eisen te stellen, en pas de 4e keer ging ik alleen met Johan wandelen, en de 5e keer was het een 'echte' forumwandeling, hoewel idd niet zo groot.
Overigens denk ik wel dat de persoon die aangaf dat vroeger wandelingen werden georganiseerd zonder eisen, en dat er vanuit werd gegaan dat iedereen zijn hond onder controle had, in dit geval echt Reini niet bedoelde.
Ik vatte het namelijk op als: dat er door 1 persoon aangegeven werd te willen wandelen, en dat die persoon (die het organiseerde dus) er wel vanuit ging dat er alleen maar mensen mee zouden gaan die hun hond onder controle hadden.
Zo organiseer ik mijn wandelingen ook namelijk, ik zie wel wie er komen, en anderen kunnen het topic lezen, zien welke en wat voor honden er meegaan, en zelf bedenken; nee, met die en die hond zou mijn hond niet goed samengaan, dus ik ga niet.
Simpel toch? Of heb ik het weer eens te warrig geschreven?