Moderator: moderatorteam
tja dat krijg je dan he... lekker he zulke verhalen... moet je eens aan die mensen vragen wat hun verteld is/wat ze gehoord hebben, wedden dat het een heel ander verhaal is dan de werkelijkheidjanus-powerrr schreef:
Andere kleine hondjes eigenaren in de wijk hebben het verhaal ook al gehoord en gaan met een grote boog om janus heen
Nou fijn dat er niets met het hondje aan de hand is verder.janus-powerrr schreef:Bedankt voor de reactie's.
Heb de eigenaar van het hondje gesproken, en er zijn rugfoto's gemaakt waar gelukkig niets op was te zien.
Hondje moet nu 5 dagen op de rymadyl, en daarna moet het beter gaan.
Eigenaar vond dat het zijn eigen schuld was, en vroeg of ik janus voortaan toch maar aan de lijn wou laten (ja duuh tuurlijk doe ik dat!)
Andere kleine hondjes eigenaren in de wijk hebben het verhaal ook al gehoord en gaan met een grote boog om janus heen
Ach door de grote boog lopen de kleintjes weer een of twee meter extra op een dagbianca83 schreef:Nou fijn dat er niets met het hondje aan de hand is verder.janus-powerrr schreef:Bedankt voor de reactie's.
Heb de eigenaar van het hondje gesproken, en er zijn rugfoto's gemaakt waar gelukkig niets op was te zien.
Hondje moet nu 5 dagen op de rymadyl, en daarna moet het beter gaan.
Eigenaar vond dat het zijn eigen schuld was, en vroeg of ik janus voortaan toch maar aan de lijn wou laten (ja duuh tuurlijk doe ik dat!)
Fijn is dat he dat iedereen gelijk met een boog om je heen loopt
Is niet perse waar hoor. IK heb een Sheltie (38 cm) en een mix (68 cm, 28kg, zeg maar een forse mechelse herder formaat). Die doen dus de hele dag niets anders als samen spelen, en dat gaat er ruw aan toe! En meestal is dat 'op uitnodiging' van de sheltie Argos. Als hij zich verveelt gaat hij de mix (Chacho) lopen klieren, in zijn poten bijten, grommen, in zijn nekvel bijten, in de hoek drijven, ga maar door. Chacho gaat daar dan vanzelf een keer op in, en dan jagen ze achter elkaar aan. Een boel gegrauw, tanden geblikker en ga maar door. In het begin schrok ik daar even van, ik dacht dat het menes was. Maar niet dus, ze wisselen het feilloos af (wie dus achter wie aan zit) en echte beten komen nooit voor. Ook aan de koppies is te zien dat ze de grootste lol hebben. Chacho is dan meestal het eerste moe en duikt in zijn hokkie, gaat liggen slapen en een tijdje later begint het weer van voor af aan.angela en joek schreef:
en net wat saffie al zegt, het is voor de hond ook veel leuker als hij een maatje heeft waar echt lekker mee kan ravotten, daarom heb ik ook nu voor 2 herders gekozen, en niet zoals hiervoor een jack russel en een herder. ook leuk hoor, maar echt spelen gaat niet.
maar dat zijn je eigen honden en geen vreemde hondenCasey schreef:Is niet perse waar hoor. IK heb een Sheltie (38 cm) en een mix (68 cm, 28kg, zeg maar een forse mechelse herder formaat). Die doen dus de hele dag niets anders als samen spelen, en dat gaat er ruw aan toe! En meestal is dat 'op uitnodiging' van de sheltie Argos. Als hij zich verveelt gaat hij de mix (Chacho) lopen klieren, in zijn poten bijten, grommen, in zijn nekvel bijten, in de hoek drijven, ga maar door. Chacho gaat daar dan vanzelf een keer op in, en dan jagen ze achter elkaar aan. Een boel gegrauw, tanden geblikker en ga maar door. In het begin schrok ik daar even van, ik dacht dat het menes was. Maar niet dus, ze wisselen het feilloos af (wie dus achter wie aan zit) en echte beten komen nooit voor. Ook aan de koppies is te zien dat ze de grootste lol hebben. Chacho is dan meestal het eerste moe en duikt in zijn hokkie, gaat liggen slapen en een tijdje later begint het weer van voor af aan.angela en joek schreef:
en net wat saffie al zegt, het is voor de hond ook veel leuker als hij een maatje heeft waar echt lekker mee kan ravotten, daarom heb ik ook nu voor 2 herders gekozen, en niet zoals hiervoor een jack russel en een herder. ook leuk hoor, maar echt spelen gaat niet.
Moraal: twee hondjes van verschillend formaat kunnen de grootste lol hebben samen!
C.
Had zij het ook over...ik heb het even dik gemaakt. Terugkomend op de TS: helemaal met je eens, als je weet dat je een lompe hond hebt gewoon niet met kleine beessies laten spelen. Geen problemen maken waar ze niet zijn.malinois schreef:maar dat zijn je eigen honden en geen vreemde hondenCasey schreef:Is niet perse waar hoor. IK heb een Sheltie (38 cm) en een mix (68 cm, 28kg, zeg maar een forse mechelse herder formaat). Die doen dus de hele dag niets anders als samen spelen, en dat gaat er ruw aan toe! En meestal is dat 'op uitnodiging' van de sheltie Argos. Als hij zich verveelt gaat hij de mix (Chacho) lopen klieren, in zijn poten bijten, grommen, in zijn nekvel bijten, in de hoek drijven, ga maar door. Chacho gaat daar dan vanzelf een keer op in, en dan jagen ze achter elkaar aan. Een boel gegrauw, tanden geblikker en ga maar door. In het begin schrok ik daar even van, ik dacht dat het menes was. Maar niet dus, ze wisselen het feilloos af (wie dus achter wie aan zit) en echte beten komen nooit voor. Ook aan de koppies is te zien dat ze de grootste lol hebben. Chacho is dan meestal het eerste moe en duikt in zijn hokkie, gaat liggen slapen en een tijdje later begint het weer van voor af aan.angela en joek schreef:
Moraal: twee hondjes van verschillend formaat kunnen de grootste lol hebben samen!
C.
ja maar dat zijn idd twee honden die samen wonen, en idd dus geen vreemden die elkaars bewegingen niet kennen.Casey schreef:Is niet perse waar hoor. IK heb een Sheltie (38 cm) en een mix (68 cm, 28kg, zeg maar een forse mechelse herder formaat). Die doen dus de hele dag niets anders als samen spelen, en dat gaat er ruw aan toe! En meestal is dat 'op uitnodiging' van de sheltie Argos. Als hij zich verveelt gaat hij de mix (Chacho) lopen klieren, in zijn poten bijten, grommen, in zijn nekvel bijten, in de hoek drijven, ga maar door. Chacho gaat daar dan vanzelf een keer op in, en dan jagen ze achter elkaar aan. Een boel gegrauw, tanden geblikker en ga maar door. In het begin schrok ik daar even van, ik dacht dat het menes was. Maar niet dus, ze wisselen het feilloos af (wie dus achter wie aan zit) en echte beten komen nooit voor. Ook aan de koppies is te zien dat ze de grootste lol hebben. Chacho is dan meestal het eerste moe en duikt in zijn hokkie, gaat liggen slapen en een tijdje later begint het weer van voor af aan.angela en joek schreef:
C.
Iik weet ook niet precies hoe zwaar de sheltie is, maar hij is wel en stuk groter dan jouw JR: hij meet 38 cm. Verder zijn ze inderdaad 100% op elkaar ingespeeld, en bovendien is mijn mix de allerliefste hond ter wereld (nee écht!). Hij pikt echt álles van de sheltie: ruw spelen en zo (ook als de mix er geen zin in heeft, dan negeert hij het een beetje maar hard corrigeren doet hij niet) maar zelfs dat de sheltie het vlees uit zijn bak jat.angela en joek schreef: ja maar dat zijn idd twee honden die samen wonen, en idd dus geen vreemden die elkaars bewegingen niet kennen.
lekker rennen ging ook altijd goed tussen die 2, maar echt lekker rollebollen, en samen over de grond dweilen zoals noah nu doet met bajka ging gewoon niet.
ik weet niet hoe zwaar je sheltie is, maar mijn jr haalde dus net goed de 24 cm en was vier kilo zwaar, en daar ga je niet als 33 kilo wegende herder mee liggen rollebollen