Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Speciaal bericht van Chris voor Marloes en de anderen : hij vond het een erg geslaagde wandeling en heel gezellig........ ondanks dat hij de zee niet heeft gezien en geen rozijntjes op z'n pannekoek heeft gehad.
Mannen!
Natas. schreef:Speciaal bericht van Chris voor Marloes en de anderen : hij vond het een erg geslaagde wandeling en heel gezellig........ ondanks dat hij de zee niet heeft gezien en geen rozijntjes op z'n pannekoek heeft gehad.
Mannen!
Nou, gelukkig maar
Ik wacht op de wandeling die Chris gaat organiseren door de duinen naar de zee, en dan na afloop eten bij het goede pannenkoekenrestaurant
Sorry dat ik er niet was maar het liep allemaal even anders als verwacht.
Tosca is nog steeds niet beterder, en Dolina had zoveel gespeeld met haar broer dat ze bekaf was. Tonnie has weer een beetje last van haar slechte heup......... en het vrouwtje had een de dag daarvoor een verjaardag gehad die erg laat (tja of vroeg) geworden was.
Vrouwtje was zondag helemaal van de wereld....................
Ik ga zo even de foto's bekijken en zien wat ik gemist heb
Natas. schreef:Speciaal bericht van Chris voor Marloes en de anderen : hij vond het een erg geslaagde wandeling en heel gezellig........ ondanks dat hij de zee niet heeft gezien en geen rozijntjes op z'n pannekoek heeft gehad.
Mannen!
Nou, gelukkig maar
Ik wacht op de wandeling die Chris gaat organiseren door de duinen naar de zee, en dan na afloop eten bij het goede pannenkoekenrestaurant
Chris krijgt het nog druk met het organiseren van wandelingen Ik wacht geduldig af op de wandeling in het Lage Vuursche
Mannen!
Nou, gelukkig maar
Chris krijgt het nog druk met het organiseren van wandelingen Ik wacht geduldig af op de wandeling in het Lage Vuursche
Mannen!
Kaas Natas, wel bij de les blijven.
We zullen speciaal voor hem de volgende keer een plakje kaas, een appel en een doosje rozijnen in een trommeltje doen
Mannen!
We zullen speciaal voor hem de volgende keer een plakje kaas, een appel en een doosje rozijnen in een trommeltje doen
Dat had in dit restaurant niks uitgemaakt. Al hadden we zelf de kaas en rozijntjes overhandigd "het kon niet "
Mannen!
Dat had in dit restaurant niks uitgemaakt. Al hadden we zelf de kaas en rozijntjes overhandigd "het kon niet "
Moos schreef:Ik wacht op de wandeling die Chris gaat organiseren door de duinen naar de zee, en dan na afloop eten bij het goede pannenkoekenrestaurant
Met boswachter
Chris kan heel goed boswachter zijn
(gewoon eng hoe goed en hoe lang die jongen alles onthoudt en van zijn richtingsgevoel krijg ik ook een minderwaardigheidscomplex )
Ik heb het voor hem genoteerd : de Schoorlse zee en bossen Laage Vuursche!
Ik zorg wel dat hij zich aan zijn beloftes houdt
Melanie 74 schreef:Sorry dat ik er niet was maar het liep allemaal even anders als verwacht.
Tosca is nog steeds niet beterder, en Dolina had zoveel gespeeld met haar broer dat ze bekaf was. Tonnie has weer een beetje last van haar slechte heup......... en het vrouwtje had een de dag daarvoor een verjaardag gehad die erg laat (tja of vroeg) geworden was.
Melanie 74 schreef:Sorry dat ik er niet was maar het liep allemaal even anders als verwacht.
Jammer dat je er niet was!
Als ik de fotohoek zie vind ik het zelf ook erg jammer
Er komen heus nog wel meer wandelingen, rond kerst en oud op nieuw hebben we plannen om dat dit jaar bij mijn familie te vieren dus wie weet