Aan jullie de eer om dit topic aan de gang te laten blijven

Ik heb graag veel leesvoer als ik terug ben

Groetjes, fijne laatste dagen van het jaar en een goed 2007 toegewenst

Marijke
Moderator: moderatorteam
Jaaaa, die is altijd losranetje schreef:...Was zijn vriendinnetje los?
Dan is het helemaal braaf dat hij toch eerst de vooruit en het oppakken van het apport heeft gedaan
Vissen zijn ook leuk toch?Dipsausje schreef:Inderdaad, erg grappig verhaal Felix.Inge O schreef:kijk, dat is nu nog een keer een meedenkende hond![]()
.
![]()
Weet iemand hier trouwens of honden ook op goudvissen jagen? Borke sprong vandaag namelijk ineens de vijver in om zich vervolgens binnen uit te schudden.
De meeste Friezen willen niet geassocieerd worden met die nieuwjaarsduik hype, daarom doen ze het vaak een paar dagen eerderDipsausje schreef:...Weet iemand hier trouwens of honden ook op goudvissen jagen? Borke sprong vandaag namelijk ineens de vijver in om zich vervolgens binnen uit te schudden.
Dat zal het zijn.Jaap* schreef:De meeste Friezen willen niet geassocieerd worden met die nieuwjaarsduik hype, daarom doen ze het vaak een paar dagen eerderDipsausje schreef:...Weet iemand hier trouwens of honden ook op goudvissen jagen? Borke sprong vandaag namelijk ineens de vijver in om zich vervolgens binnen uit te schudden.![]()
Bente is ook erg zacht in de bek;ze heeft me eens een waterhoenjong gebracht dat ik onbeschadigd weer terug kon brengendrent.lover schreef:nou das inderdaad erg zacht in de bek zeg, als Kyra een muis te pakken heeft is het hap sloek weg.Jaap* schreef: Felix zoekt graag naar muizenholletjes, vorig jaar kwam hij zomaar aanlopen met een paar jonge muizen in de bek, wij hebben hem het nestje weer op laten zoeken en de (onbeschadigde) muisjes weer teruggezet en afgedekt. Dat vond ik wel knap van hem
Dat is zeker geluk voor de muis. Bram had hem heel goed kunnen vangen denk ikBenji&Brenda schreef:Bram dook vanmiddag opeens heel heftig snuffelend het gras in, volgde een spoortje en bleef druk snuivend bij een graspol staan.
Even later *zoeffff* glipte een muisje weg.
Die was Bram dus net te snel af. Geluk voor die muis dus
Volgens mij had hij hem gewoon te laat doorranetje schreef:Dat is zeker geluk voor de muis. Bram had hem heel goed kunnen vangen denk ik![]()
Of was hij erg verbaasd dat hij de muis ook echt zag?
Dat heb ik een keer gehad met de Teckels.
Ik liep met ze naar de gang om met ze uit te gaan......komt er een muis de trap af stuiteren en kwam vlak voor hun pootjes terecht![]()
Ze waren allebei zó verbaasd dat ze pas in actie kwamen toen de muis door een gaatje in de vloer naar de kelder was gerend
Ja, zoiets als "je hebt het over de duvel en trapt hem op zijn staart"Benji&Brenda schreef:Haha, neej, ik ben er wel eerder een tegengekomen in dat bos (zal vast een van deze 2 zijn geweest) maar toch vond ik het wel toevalligranetje schreef:Twee Faufjes?
Zo zie je ze nooit en zo kom je ze opeens tegen.
Of heb je ze nu pas in de gaten?
Dat is wel de bedoeling ja, en dan bij een fokker die inzicht heeft in zijn honden zoals deze fokker.Jaap* schreef:Oeh, spannend dus![]()
Wat voor hond zou het eventueel gaan worden? Weer een Griffon?
Goeie vraag Marianmarian* schreef:Niet om het een of ander,maar is een Griffon dan wel iets voor je?ranetje schreef:
Wat ik zou moeten hebben is een goede apporteur die wat dichter bij de baas werkt zogezegd