Dat wilden wij ook, maar Jagger nietsirene schreef: Heb dus lekker met Karen en een paar anderen vooraan gelopen. En we hebben ons ingehouden.

Ik ben best wel trots op hem dat hij de hele wandeling mee kon komen, al was het achteraan

Moderator: moderatorteam
Waarom had Jagger daar moeite mee dan?Teckelgek schreef:Dat wilden wij ook, maar Jagger nietsirene schreef: Heb dus lekker met Karen en een paar anderen vooraan gelopen. En we hebben ons ingehouden.![]()
.
Ik ben best wel trots op hem dat hij de hele wandeling mee kon komen, al was het achteraan
Was een beetje een geintje, maar ik vraag me wel eens af hoeveel keer hij zijn pootjes moet verplaatsen om dezelfde afstand af te leggen als een grotere hond.Scooby schreef:Waarom had Jagger daar moeite mee dan?Teckelgek schreef:Dat wilden wij ook, maar Jagger nietsirene schreef: Heb dus lekker met Karen en een paar anderen vooraan gelopen. En we hebben ons ingehouden.![]()
.
Dan heb je je toch niet aan de route-beschrijving gehouden!Milou85 schreef:Het vinden was toch nog wel even lastig. Eerst kwam ik ingang 1 tegen. Dat was niet goed dus doorgereden. Toen kwam ik bij een beautyfarm ofzo.
Ja, dat denk ik ook wel, maar een gezonde teckel moet dat prima aankunnen, volgens mij?Teckelgek schreef:Was een beetje een geintje, maar ik vraag me wel eens af hoeveel keer hij zijn pootjes moet verplaatsen om dezelfde afstand af te leggen als een grotere hond.Scooby schreef:Waarom had Jagger daar moeite mee dan?Teckelgek schreef:Dat wilden wij ook, maar Jagger nietsirene schreef: Heb dus lekker met Karen en een paar anderen vooraan gelopen. En we hebben ons ingehouden.![]()
.
Het lijkt me voor hem toch veel vermoeiender. Of zie ik dat verkeerd?
O ja, daar heb je gelijk in.Scooby schreef:Ja, dat denk ik ook wel, maar een gezonde teckel moet dat prima aankunnen, volgens mij?Teckelgek schreef:Was een beetje een geintje, maar ik vraag me wel eens af hoeveel keer hij zijn pootjes moet verplaatsen om dezelfde afstand af te leggen als een grotere hond.Scooby schreef:Waarom had Jagger daar moeite mee dan?Teckelgek schreef: Dat wilden wij ook, maar Jagger niet![]()
.
Het lijkt me voor hem toch veel vermoeiender. Of zie ik dat verkeerd?
Geen idee? Volgens mij moet een teckel van 11 maanden wel wat aan kunnen?Teckelgek schreef: Het ging me er meer om dat hij nog jong is, vandaag 11 maanden. Zou ik daar niet nog rekening mee moeten houden? Het was natuurlijk een hele tippel
Hij was ook niet extreem moe, dus het was geen probleem gelukkig.Scooby schreef:Geen idee? Volgens mij moet een teckel van 11 maanden wel wat aan kunnen?Teckelgek schreef: Het ging me er meer om dat hij nog jong is, vandaag 11 maanden. Zou ik daar niet nog rekening mee moeten houden? Het was natuurlijk een hele tippel
Ik vond het best wel een hip hoedje hoorjenny* schreef:de achterkant althans![]()
Ik geloof dat hilje foto,s van de voorkant heeft.
Om mijn haar niet te laten waaien ( ik kan dan niks meer zien) heb ik mijn malle mutsje maar opgezet.