Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
waar dan?
Ik vind dat wel ontzettend knap zeg
Ik zei dat ik doggiedance zo cool vond, en mijn zus zei: doe normaal, je gaat niet dansen met je hond!
Ik heb haar dit filmpje laten zien, en ze had meteen een andere mening
http://www.dogdance.net/english/clips.htm
Hier kun je meer doggydance filmpjes van hem en van anderen downloaden. Je moet ze volgens mij wel op je pc opslaan om de hele filmpjes te kunnen bekijken.
Het filmpje linksonder, op pirates of the carribean, is ook fantastisch.
saffie schreef:http://www.dogdance.net/english/clips.htm
Hier kun je meer doggydance filmpjes van hem en van anderen downloaden. Je moet ze volgens mij wel op je pc opslaan om de hele filmpjes te kunnen bekijken.
Het filmpje linksonder, op pirates of the carribean, is ook fantastisch.
Dat vind ik echt heel erg gaaf!!! Vooral ook die van Gladiator, en in Pirates of the Carribean, als de hond onder schot gehouden wordt, fantastisch!
Dat achteruit tussen de benen door kan Saffie ook, wij noemen het achteruit inparkeren
Alleen ze kan het niet van zo'n afstand hoor, hooguit twee meter. Ik ben de afstand aan het opbouwen maar of ze het ooit van zo ver weg kan dat betwijfel ik.
saffie schreef:Dat achteruit tussen de benen door kan Saffie ook, wij noemen het achteruit inparkeren
Alleen ze kan het niet van zo'n afstand hoor, hooguit twee meter. Ik ben de afstand aan het opbouwen maar of ze het ooit van zo ver weg kan dat betwijfel ik.
Ook achteruit rondjes om je heen rennen zo vlak naast je?
saffie schreef:Dat achteruit tussen de benen door kan Saffie ook, wij noemen het achteruit inparkeren
Ook achteruit rondjes om je heen rennen zo vlak naast je?
Een beetje. Ze kan een half rondje echt mooi om me heen achteruit lopen, en daarna wijkt ze af. Dat moet nog allemaal uitgebouwd worden. Maar als ik soms op filmpjes honden zie die echt tien rondjes keurig achteruit om iemand heen lopen, heb ik echt zoiets van
Wat super zeg!
Voorlopig ben ik straks eerst bezig met gehoorzaamheid, en als ze het aankan en leuk vind ga ik het zeker met haar doen.
Dazzle niet, die is daar echt het type niet voor... whahaha
Die wil wel wat kunstjes leren, maar alleen in ruil voor minstens een braadworst... en daar doet ie het wel voor...
Jentah vind het leuk om te leren, ze word ook helemaal enthousiast als ik met Dazzle aan het trainen ben, dus ik denk dat zij het wel leuk zal vinden.
Ik weet niet hoe het nu met haar lopen gaat, maar sommige oefeningen zijn best wel belastend en moeilijk. Vooral dingen als achteruit lopen en op de achterpoten staan, en snel draaien, ik denk dat een hond daar best wel goede bewegingen voor nodig heeft.
Maar dan blijven er nog genoeg kunstjes over, het is zo leuk om op deze manier bezig te zijn met je hond. Saffie en ik vinden het te gek.
Ik ben nu bezig om Saffie te leren om op commando haar voorpoten over elkaar te doen tijdens het liggen. Ik gebruik de clicker en ze heeft het al een aantal keer gedaan maar volgens mij heeft ze dit keer totaal niet door wat ze nu doet waar ze voor beloond wordt. Maar dat zal ze uiteindelijk wel doorkrijgen, en dan kan ze weer een leuk kunstje.
Ja, het moet eerst bekend zijn of ze pijn heeft natuurlijk, als ze alleen evenwicht problemen blijft hebben kan het wel, alleen ziet het er dan niet zo strak uit natuurlijk... hihi We zien het wel.
Jammer dat je zo'n end uit de buurt woont, khad hun welleens samen willen laten spelen, kijken of ze nog meer overeen komen, leuk... Maar ja.. whahah