Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

de knabbelbeesten....

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

carine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
Aantal honden: 2
Contacteer:

de knabbelbeesten....

Ongelezen bericht door carine »

voor wie wil weten wat de knabbelbeesten nu eigenlijk zijn...hierbij een foto van Babbel, één van onze prairiehonden...heeft met hond niets te maken want het zijn grondeekhoorns...we nu echt benieuwd is kan even een kijkje nemen op onderstaande website

Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

hihih wat een lollig knabbelbeest :mrgreen:
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Mooie diertjes zijn die prairiehondjes. En ik zie op je website dat je heel duidelijk aangeeft dat het niet heel makkelijke huisdiertjes zijn, heel goed. Want over het algemeen ben ik er niet zo voor om dergelijke dieren als huisdieren te houden. :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
carine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
Contacteer:

Ongelezen bericht door carine »

klopt, pds zoals wij ze noemen (afkorting van prairiedogs) zijn niet voor iedereen weggelegd, we noemen ze al eens de pitbulls onder de knaagdieren...vandaar dat onze vereniging zich inzet voor correcte info zodat men op voorhand weet wat men in huis haalt...we hebben al dramatische verhalen gehad hoor...maar iig mijn groepje zijn schatjes :engel: als je hen kent...bezoekers worden onthaalt op een boos ventje die have en goed zal verdedigen...voor ons is hij de liefste en gekste prairiehond die je maar kan denken...en Nigra die heeft het niet zo begrepen op die kleine bruine beestjes...we hebben er ééntje gehad die onze grote zwarte sloeber gewoon uit haar mand joeg (en ze stond dan nog op ook) om dan in die mand te gaan zitten roepen , zo van Joepie ik heb gewonnen...

voila, hieronder de heer des huizes, Babbel, in de onveilige periode...ttz rut, een periode van hormonale instabiliteit die bij veel manntejs agressie meebrengt...

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”