Wat hebben jullie toch rare ideeën. Is Scheveningen dan ook het midden van het land? Ligt op dezelfde lijn namelijk, alleen dan precies in het andere uiterste van de landsgrenzenNono schreef:Nehhh, dat is niet 't Oosten. Dat is meer het midden

Moderator: moderatorteam
Dat krijg je he, als je uit het Oosten komtMarion. schreef:Wat hebben jullie toch rare ideeën. Is Scheveningen dan ook het midden van het land? Ligt op dezelfde lijn namelijk, alleen dan precies in het andere uiterste van de landsgrenzenNono schreef:Nehhh, dat is niet 't Oosten. Dat is meer het midden
heet dat ook echt zo? of ook anders, ik kan er nl niks over vinden en zegt me ook niks.Nono schreef:Dat krijg je he, als je uit het Oosten komtMarion. schreef:Wat hebben jullie toch rare ideeën. Is Scheveningen dan ook het midden van het land? Ligt op dezelfde lijn namelijk, alleen dan precies in het andere uiterste van de landsgrenzenNono schreef:Nehhh, dat is niet 't Oosten. Dat is meer het midden![]()
Maar het katjes bos in Nijverdal is misschien ook wel wat. Daar mogen in ieder geval honden loslopen.
Tsss, volgens mij ben ik qua lengtegraad (of is het breedtegraadNono schreef:Dat krijg je he, als je uit het Oosten komt![]()
Nijverdal is helemaal goed wat mij betreftNono schreef:Maar het katjes bos in Nijverdal is misschien ook wel wat. Daar mogen in ieder geval honden loslopen.
Ik heb Pieter uitgelegd wat ik bedoel, en hij zegt dat ik het over de lengtegraad hebNono schreef:Breedtegraad, denk ikMaar Noordelingen? willen die ook in het Oosten wonen?
![]()
Marion. schreef:Ik heb Pieter uitgelegd wat ik bedoel, en hij zegt dat ik het over de lengtegraad hebNono schreef:Breedtegraad, denk ikMaar Noordelingen? willen die ook in het Oosten wonen?
![]()
![]()
Scheveningen en Arnhem liggen op dezelfde breedtegraad, en in die zin is dat het midden van het land. Groningen, Arnhem, Maastricht liggen op dezelfde lengtegraad, en zijn dus even "oostelijk".
Even afwachten dus....Marion. schreef: Maar goed, doet er niet toe. Langer dan een uur ga ik niet rijden voor een wandeling, als het in een weekend van normale werkweken is. In mijn vakantie vind ik het prima om langer te rijden (en dan kan ik dus ook door de week)
Weet jij een plek dan waar het in het weekend lekker rustig is?bri schreef:mag ik ook mee?![]()
leuk leuk,
is het niet een optie om ergens te gaan wandelen waar het lekker rustig is en waar de honden lekker los kunnen lopen?
holterberg moet alles aangelijnd,
een van de enige plekjes die ik ken waar je hond los mag is twickel, maar ik kom ook net kijken...![]()
welk weekend (of doordeweeks?)
Van hoeveel tot hoeveel heb je vakantie? misschien kunnen we door de weeks ook nog een keer wandelen?Marion. schreef:Ik heb Pieter uitgelegd wat ik bedoel, en hij zegt dat ik het over de lengtegraad hebNono schreef:Breedtegraad, denk ikMaar Noordelingen? willen die ook in het Oosten wonen?
![]()
![]()
Scheveningen en Arnhem liggen op dezelfde breedtegraad, en in die zin is dat het midden van het land. Groningen, Arnhem, Maastricht liggen op dezelfde lengtegraad, en zijn dus even "oostelijk".
Maar goed, doet er niet toe. Langer dan een uur ga ik niet rijden voor een wandeling, als het in een weekend van normale werkweken is. In mijn vakantie vind ik het prima om langer te rijden (en dan kan ik dus ook door de week)
Oldenmeyerjanus-powerrr schreef:Weet jij een plek dan waar het in het weekend lekker rustig is?bri schreef:mag ik ook mee?![]()
leuk leuk,
is het niet een optie om ergens te gaan wandelen waar het lekker rustig is en waar de honden lekker los kunnen lopen?
een van de enige plekjes die ik ken waar je hond los mag is twickel, maar ik kom ook net kijken...![]()
welk weekend (of doordeweeks?)
Oldenmeyer moet wel heel erg mooi/leuk zijn als je er zo'n fan van bentHutsje schreef:Oldenmeyerjanus-powerrr schreef:Weet jij een plek dan waar het in het weekend lekker rustig is?bri schreef:mag ik ook mee?![]()
leuk leuk,
welk weekend (of doordeweeks?)![]()
Nou. Ik ben vanochtend vergeten op het bordje te kijken. Maar in minder dan 10 minuten rij je tegen de grens aan. Wat zal het zijn in kilometers, 15 km ofzo. Gewoon op loopafstand van Duitsland, en jij vind dat niet het Oostenyamie schreef:dat geeft niet hoor, maar echt het Oosten is dat natuurlijk ook niet ( midden Nederland valt dat bij mij onder..)
Maar oostelijker dan enschede vind je bijna nietMarion. schreef:Nou. Ik ben vanochtend vergeten op het bordje te kijken. Maar in minder dan 10 minuten rij je tegen de grens aan. Wat zal het zijn in kilometers, 15 km ofzo. Gewoon op loopafstand van Duitsland, en jij vind dat niet het Oostenyamie schreef:dat geeft niet hoor, maar echt het Oosten is dat natuurlijk ook niet ( midden Nederland valt dat bij mij onder..)![]()
![]()
Haha, ok jullie hebben allemaal gelijkjanus-powerrr schreef:Maar oostelijker dan enschede vind je bijna nietMarion. schreef:Nou. Ik ben vanochtend vergeten op het bordje te kijken. Maar in minder dan 10 minuten rij je tegen de grens aan. Wat zal het zijn in kilometers, 15 km ofzo. Gewoon op loopafstand van Duitsland, en jij vind dat niet het Oostenyamie schreef:dat geeft niet hoor, maar echt het Oosten is dat natuurlijk ook niet ( midden Nederland valt dat bij mij onder..)![]()
![]()
![]()
Hutsje schreef:Oldenmeyerjanus-powerrr schreef:Weet jij een plek dan waar het in het weekend lekker rustig is?bri schreef:mag ik ook mee?![]()
leuk leuk,
Wat denk je, na deze vraag:bri schreef:als je naar twickel gaat op zondag ochtend (uur of half 10/ 10) dan is er geen drol te beleven
of zijn jullie niet van die vroege vogels?
oldemeyer mogen ze toch niet los?
?is het niet een optie om ergens te gaan wandelen waar het lekker rustig is en waar de honden lekker los kunnen lopen?
Jes heeft idd wel gelijk...hercujess schreef:Hutsje schreef:Oldenmeyerjanus-powerrr schreef:Weet jij een plek dan waar het in het weekend lekker rustig is?bri schreef:mag ik ook mee?![]()
leuk leuk,
![]()
Ik ben er een keer op zondag geweest en het was daar erg rustigTen westen van Hellendoorn, mogen honden loslopen in een flink bosgebied rond hotel-restaurant 'De Uitkijk'.
Er is een enorme kuil (zandafgraving) waar ze leuk kunnen spelen.
Baasjes en welopgevoede honden zijn in 't hotel-restaurant welkom.
Ik ben van 6 tot 20 augustus vrij. Dan kan ik dus iedere dag. Alleen dat eerste weekend vier ik mijn 40ste verjaardag, dus dan kan ik niet (zondag ook niet, dan moet ik bijkomen).bri schreef:okeej wat wordt t nu?
twickel is geen optie, evenals de "toeristische" bossen (vooral nu..) bij de holterberg, vasse ed
is oldemeyer of dat gebied bij hellendoorn een optie?
Maar Sjakie mag nog niet zo langMarion. schreef:Ik ben van 6 tot 20 augustus vrij. Dan kan ik dus iedere dag. Alleen dat eerste weekend vier ik mijn 40ste verjaardag, dus dan kan ik niet (zondag ook niet, dan moet ik bijkomen).bri schreef:okeej wat wordt t nu?
twickel is geen optie, evenals de "toeristische" bossen (vooral nu..) bij de holterberg, vasse ed
is oldemeyer of dat gebied bij hellendoorn een optie?
Maar Carmen, mijn honden spelen inderdaad niet met vreemden. Da's niet erg, want lopen vinden ze wel leuk. Dus zo lang het geen 'picknick' is, vinden ze het leuk.
En voor Sjakie lijkt me dit wel leuk en leerzaam