Misschien moet jij ook eens leren om goed in de juiste context te lezen, een BM nu is alleen nog het schilletje van waar de hond voor hoort te staan, en niet alleen de BM hoor, ook genoeg binnen mijn eigen ras, gelukkig zijn daar op tijd de alarmbellen gaan rinkelen, maar jij weet dus dat Mol er niets aan doet? en niemand zegt dat jij niet mag genieten van jouw hond

het gaat erom dat de meeste BM's vandaag de dag niet echt model kunnen staan voor de BM zoals die hoort te zijn en nog niet eens een paar procent kunnen van wat de BM hoort te kunnen en ja ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die echt hart voor het ras hebben zich daar heel druk om maken.
Ik maak me ook druk over mijn ras, ik zie Dogos lopen van 75 cm hoog, geen bone, geen pigment te zwaar enz enz die honden kunnen geen uren/dagen jagen... de Dogo hoort een zeer krachtig atleet te zijn en een echte jachthond op groot wild maar de meeste honden die ik zie zijn gewoon helemaal niets meer en dat betekend niet dat hun eigenaren niet blij met hun honden mogen zijn, ze moeten alleen niet roepen; IK heb een echte Dogo Argentino want dat hebben ze juist niet, ze hebben een witte hond.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever knownFangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...