Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oudejaarswandeling op Bussloo!
Moderator: moderatorteam
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- MJ
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- M@ri@nne
- Zeer actief
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Hoe komt dat dan? Ben je er door een gebeten of zo?M@ri@nne schreef:Ik niet.LongFields schreef:Ik vind Benthor leuker.Marie-José schreef:Zekers ! Wat een ontzettende leukerd is dat !M@ri@nne schreef:
Wat een leuke hond is Iarick![]()
![]()
![]()
Maar dat komt omdat ik van jongs af aan iets tegen Airdales heb. :N:
Trouwens, ik heb net een mooie foto van Lola geplaatst bij mijn foto's. tenminste, ik vond hem wel erg mooi.
Wat een bonk spieren is die hond trouwens zeg, wow!
- M@ri@nne
- Zeer actief
Ik had ooit vroeger een honddje net iets groter dan die Muis van MJ. En die werd bijna gegrepen door een Airdale.LongFields schreef:Hoe komt dat dan? Ben je er door een gebeten of zo?M@ri@nne schreef:Ik niet.LongFields schreef:Ik vind Benthor leuker.Marie-José schreef: Zekers ! Wat een ontzettende leukerd is dat !![]()
![]()
![]()
Maar dat komt omdat ik van jongs af aan iets tegen Airdales heb. :N:
Trouwens, ik heb net een mooie foto van Lola geplaatst bij mijn foto's. tenminste, ik vond hem wel erg mooi.
Wat een bonk spieren is die hond trouwens zeg, wow!

Dus sindsdien vind ik ze niet zo.

En ik heb de foto van Lola meteen gejat.
Dank je voor het compliment.

Wij vinden haar ook mooi.

En lief al kan ik mij voorstellen dat niet iedereen die mening deelt.
Groetjes, Marianne.

- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
- M@ri@nne
- Zeer actief
- Liesbeth
- Zeer actief
Ik heb zoveel leuke, mooie en vooral lieve honden gezien aan het begin van de wandeling. Ik kon ze, helaas, wat minder goed bekijken tijdens het lopen dan me lief was.
Luuk wilde per sé op kop lopen en ik wilde hem wel een beetje in de gaten kunnen houden.
De honden die ook in de voorhoede liepen vond ik iig stuk voor stuk geweldig

Luuk wilde per sé op kop lopen en ik wilde hem wel een beetje in de gaten kunnen houden.
De honden die ook in de voorhoede liepen vond ik iig stuk voor stuk geweldig

Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Super, Yvette! Maar ze heeft dan ook heerlijk lopen racen gisteren!Sita schreef:Nog steedsMarie-José schreef:Sita schreef:Sita ligt in haar mand te slapen![]()
![]()
![]()
![]()
terwijl ze hier nu aardig aan het knallen zijn en ook Taro ligt redelijk rustig naast mij
![]()
Ik ben helemaal blij
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Die Bloedhond en die duitse dog waren zelf ook nog pupsels, hoor!Bianca_Storm schreef:wij hebben ook erg leuke passantenhonden voorbij zien komen oa::
bloedhond en een bloedhondpupsel
duiste dog en duiste dog pupsel

Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
thalina schreef:ohhh was het helemaal vergeten![]()

Volgens mij was je ook niet de enige, want ik heb meer mensen gemist?
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Mooi!*Anita* schreef: Met Pardoes en zijn mank lopen valt het nogal mee. Niets meer aan hem te zien op dit moment.

Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, die vond ik ook geweldig!M@ri@nne schreef:Wat een leuke hond is IarickEstherK schreef:Ik vond het een zeer geslaagde en gezellige wandeling![]()
Groetjes, Karen
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
daar heb ik er wel een paar van hoorBianca_Storm schreef:zag anders erg mooie voorbijfietsenZoek stok! schreef:Bianca_Storm schreef: Ik heb geen foto's gemaakt: ik kan de instellingen niet zo snel goed krijgen met dit weer en zo'n looptempo![]()
![]()
![]()
Hier hetzelfde. Heb weinig fatsoenlijke foto's kunnen maken
![]()
Bram ligt ook heerlijk te pitten![]()
Jammer voor de genen die er niet bij waren.
wij hebben ook erg leuke passantenhonden voorbij zien komen oa::
collies
ierse wolfshonden
labradors
west highland white en een Basset GV
...

ik vond het ook erg geslaagd

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
een andere bgv dan luun? ik heb wat gemist geloof ikBianca_Storm schreef:zag anders erg mooie voorbijfietsenZoek stok! schreef:Bianca_Storm schreef: Ik heb geen foto's gemaakt: ik kan de instellingen niet zo snel goed krijgen met dit weer en zo'n looptempo![]()
![]()
![]()
Hier hetzelfde. Heb weinig fatsoenlijke foto's kunnen maken
![]()
Bram ligt ook heerlijk te pitten![]()
Jammer voor de genen die er niet bij waren.
wij hebben ook erg leuke passantenhonden voorbij zien komen oa::
collies
ierse wolfshonden
labradors
west highland white en een Basset GV
...

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Hutsje
- Zeer actief
- Suuz!
- Zeer actief
pbgv's zijn ook leuk! Ik heb m niet gezien overigens. Ben benieuwd of ik hem of haar kenHutsje schreef:was geen gb, een petit, maar ik heb haar geschoten hoor

Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
- Hutsje
- Zeer actief
- Suuz!
- Zeer actief
Benthor (en Iarik) zijn vast schatten naar mensen toe, daar zal je mij ook niet over horen, maar om nou te zeggen dat het hartstikke lieve honden zijn, die ubersociaal zijn, nee sorry dat komt er bij mij niet in. Op Soesterduinen al een keer een akkefietje op afstand (fixeren) met Kiefer en ook later met Fritz waar niet of nauwlijks op ingegrepen werd door Esther.EstherK schreef:Benthor is heeeeeeeeel lief hoorM@ri@nne schreef: Ik had ooit vroeger een honddje net iets groter dan die Muis van MJ. En die werd bijna gegrepen door een Airdale.![]()
Dus sindsdien vind ik ze niet zo.![]()
Op bussloo ook weer met een Duitse dog (diesel) volgens mij, en vervolgens Iarik die op een hond gaat rijden waar beide keren in mijn ogen ook weer vrij laat op ingegrepen werd door Esther. In mijn ogen is het dan een keer wachten op dat het fout gaat, als andere hondenbazen niet zo snel ingrijpen! Het is nu vooral dankzij de braafheid van andere honden of ingrijpen van andere hondenbazen bij hun eigen hond dat er niks gebeurde, maar lief wil ik hem toch niet gelijk noemen.
Ik weet in ieder geval zeker na 3 x benthor gezien te hebben dat ik geen Sorbonne of Elmo mee neem naar een wandeling waar Benthor is. Want ik vind zijn gedrag op dit moment alleen maar dominanter over komen.
Laatst gewijzigd door Suuz! op 01 jan 2008 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- Suuz!
- Zeer actief
Hou je op.. schei je uit ... :N:Hutsje schreef:ben er mee bezig. mooi donker hondje:N:
(althans, het koppie dan)
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
- Suuz!
- Zeer actief
Grin ... jawel hoor.. maar ach, ben nog steeds gecharmeerd van donkere bgv'sLongFields schreef:P!nki schreef:Hou je op.. schei je uit ... :N:Hutsje schreef:ben er mee bezig. mooi donker hondje:N:
(althans, het koppie dan)
![]()
Nog steeds niet aan lichte Lune gewend Suus?

- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Dat was inderdaad Diesel, en gebeurde vlak voor me aan het eind van de wandeling ergens. Diesel mocht echt niet in de buurt komen van Maxi, die dat zelf helemaal geen probleem vond maar Benthor verdedigde zijn "vriendin" best fel. Ik ben het met je eens dat de eigenaar dit soort dingen goed in de gaten moet houden tijdens een wandeling met zo'n grote groep, en dan moet ingrijpen om te voorkomen dat het mis gaat. Het is nu gelukkig goed gegaan, maar dat lag aan Kim, en niet aan Esther want die was helemaal niet in de buurt op dat moment.P!nki schreef:
Op bussloo ook weer met een Duitse dog (diesel) volgens mij, en vervolgens Iarik die op een hond gaat rijden waar beide keren in mijn ogen ook weer vrij laat op ingegrepen werd door Esther.
Misschien een tip voor de volgende wandeling.

- Suuz!
- Zeer actief
Ah gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die dat dacht, maar gelukkig niet dus.LongFields schreef:Dat was inderdaad Diesel, en gebeurde vlak voor me aan het eind van de wandeling ergens. Diesel mocht echt niet in de buurt komen van Maxi, die dat zelf helemaal geen probleem vond maar Benthor verdedigde zijn "vriendin" best fel. Ik ben het met je eens dat de eigenaar dit soort dingen goed in de gaten moet houden tijdens een wandeling met zo'n grote groep, en dan moet ingrijpen om te voorkomen dat het mis gaat. Het is nu gelukkig goed gegaan, maar dat lag aan Kim, en niet aan Esther want die was helemaal niet in de buurt op dat moment.P!nki schreef:
Op bussloo ook weer met een Duitse dog (diesel) volgens mij, en vervolgens Iarik die op een hond gaat rijden waar beide keren in mijn ogen ook weer vrij laat op ingegrepen werd door Esther.
Misschien een tip voor de volgende wandeling.
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik had het gewaardeerd als je mij dit persoonlijk had gezegd.P!nki schreef:Benthor (en Iarik) zijn vast schatten naar mensen toe, daar zal je mij ook niet over horen, maar om nou te zeggen dat het hartstikke lieve honden zijn, die ubersociaal zijn, nee sorry dat komt er bij mij niet in. Op Soesterduinen al een keer een akkefietje op afstand (fixeren) met Kiefer en ook later met Fritz waar niet of nauwlijks op ingegrepen werd door Esther.EstherK schreef:Benthor is heeeeeeeeel lief hoorM@ri@nne schreef: Ik had ooit vroeger een honddje net iets groter dan die Muis van MJ. En die werd bijna gegrepen door een Airdale.![]()
Op bussloo ook weer met een Duitse dog (diesel) volgens mij, en vervolgens Iarik die op een hond gaat rijden waar beide keren in mijn ogen ook weer vrij laat op ingegrepen werd door Esther. In mijn ogen is het dan een keer wachten op dat het fout gaat, als andere hondenbazen niet zo snel ingrijpen! Het is nu vooral dankzij de braafheid van andere honden of ingrijpen van andere hondenbazen bij hun eigen hond dat er niks gebeurde, maar lief wil ik hem toch niet gelijk noemen.
Ik weet in ieder geval zeker na 3 x benthor gezien te hebben dat ik geen Sorbonne of Elmo mee neem naar een wandeling waar Benthor is. Want ik vind zijn gedrag op dit moment alleen maar dominanter over komen.
Maar op deze manier? Ik weet dat je mij absoluut niet mag en ik heb geen idee hoe serieus ik jouw reactie nu moet nemen.

- Suuz!
- Zeer actief
Tuurlijk meid, neem het zo serieus als dat je het wilt nemen. Ik neem aan dat je zelf ook nog wel enige visie op hondengedrag hebt, of heb je hier op het forum alleen maar rond gehangen om anderen te etteren, dacht het niet toch? Dus... trek je eigen conclusie. En anders, lees de reactie van Longfields is even na. Ik ben dus niet de enige die dit zag. En ach, hoe serieus je mij wilt nemen, moet je vooral zelf weten. En wat je er mee doet, moet je helemaal zelf weten. Ik weet wel, dat ik in ieder geval niet gecharmeerd ben van het gedrag van Benthor en Iarik vertoonde, en als het mijn honden geweest waren, ik al lang en breed had besloten om dat gedrag de kop in te drukken, of er voor te kiezen om mijn honden niet mee te nemen. En dat heeft niks te maken met het feit of ik het baasje van fikkie of in dit geval benthor en iarik nu wel of niet mag. Doe er mee wat je wilt. Ik ben nu degene die het zegt tegen je, recht in je gezicht op het forum. Maar er zijn er zat waarbij dit gedrag over de tong is gegaan, maar die niks (ook niet in dit topic) tegen je gezegd hebben hierover. Dat is denk ik nog veel jammerder denk je ook niet.EstherK schreef:Ik had het gewaardeerd als je mij dit persoonlijk had gezegd.P!nki schreef:Benthor (en Iarik) zijn vast schatten naar mensen toe, daar zal je mij ook niet over horen, maar om nou te zeggen dat het hartstikke lieve honden zijn, die ubersociaal zijn, nee sorry dat komt er bij mij niet in. Op Soesterduinen al een keer een akkefietje op afstand (fixeren) met Kiefer en ook later met Fritz waar niet of nauwlijks op ingegrepen werd door Esther.EstherK schreef:Benthor is heeeeeeeeel lief hoorM@ri@nne schreef: Ik had ooit vroeger een honddje net iets groter dan die Muis van MJ. En die werd bijna gegrepen door een Airdale.![]()
Maar op deze manier? Ik weet dat je mij absoluut niet mag en ik heb geen idee hoe serieus ik jouw reactie nu moet nemen.
Ik heb niet direct na soesterduinen wat gezegd, omdat iedereen het een keer kan overkomen. Echter gebeurde het gister weer (3 maal, 2 x bij benthor en 1 x bij iarik) en daarom geef ik het nu wel aan. Gezien het feit dat wij elkaar niet echt liggen, meld ik het je op deze manier. Ik heb geen zin in een gezellig 1 op 1 gesprek met jou