als jullie zin hebben mag het wel hier op het strand (in breskens)
of als dat moeilijk is (voor noi??) dan komen we jullie kant op.
Moderator: moderatorteam
Leane schreef:Ik heb even gekeken want het leek me wel leuk. Maar het is 3 uur rijden en 280 kilometer. Das me iets teveel van het goeie :N:
JammerDaisy@ schreef:Sorry, maar ik sla over.
Strand lukt echt niet. Dan moet ze dágen bezuren. En om ze nu constant te verbieden om niet te spelen vind ik ook zo sneu.
Met de hond van m'n schoonouders gaan we ook nooit meer naar het strand. Daar speelt Daisy ook té graag mee.
Met Spike samen gaat wel, dan wil ik ze wel rustig houden.
Jaaaaaaaaaa daar is ze.brenjomi schreef:![]()
ik weet niet of jullie de zaterdag kunnen?? want dan is het minder druk dan zondag denk ik.
en de tijd?? rond 13:30?? of wat voor jullie makkelijk is![]()
ik moet nu niet zo ver, dus mij maakt het niet uit![]()
ik zal eens even zoeken waar we kunnen afspreken.
Een uur rijden, vorige keer waren we langer onder weg :N:teckelsam schreef:Ehm.. het zou kunnen.. Vanaf Bergen op Zoom is het een klein uur rijden toch? Wat mij betreft kan het ook later hoor, maakt niets uit.
Opzich heb ik het er best een keer voor over om naar zeeland te crossen maar het is nu wel erg warm en ben bang om met de jongens in de file te komen en dat ze dan oververhit raken.Mirri schreef:Jij woont ook al zo ver wegC@rmen schreef:waarom kan het strand nou niet eens iets dichterbij mij komen![]()
Nee dat klopt, ben hier nog niet zolangVolgens mij heb ik jou nog nooit in het echie gezien toch?