Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
alm@ schreef:Ik ben nou wel benieuwd wie mijn naamgenoot is met een witte herder.
Ik wist niet eens dat er nog steeds gereageerd werd hier
En sorry heb je bericht dus niet gelezen
Jou naamgenoot is de fokster van onze witte Dus die heeft heel veel witje en nu ook een zwarte herder. (overgens niet voor de fok)
Maar die is dus geen lid hier.
alm@ schreef:Ik ben nou wel benieuwd wie mijn naamgenoot is met een witte herder.
Jou naamgenoot is de fokster van onze witte Dus die heeft heel veel witje en nu ook een zwarte herder. (overgens niet voor de fok)
Oww bedankt ik las dit ooit een keer en dacht: ik ben toch niet gek, ik heb toch écht een wolfsgrauw herdertje
Laatst gewijzigd door alm@ op 07 nov 2007 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik dacht dat de fokker van jouw witte toch echt Yvette heet hoor
Daar komt ze vandaan ja en voor ons is Alma gewoon de fokker, tis immers ook haar hond
Laatst gewijzigd door SnowWhite op 12 nov 2007 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Caely is ook mijn hond, maar ben niet haar fokker
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar de eer van het fokken van Yuka gaat toch echt naar Yvette. Alma is slechts de gelukkige eigenaar.
Moet het wel even voor Yvette opnemen Helemaal naar Finland gevlogen voor de dekking van Sifra en dan krijgt Alma hier de eer
Laatst gewijzigd door zeta-jones op 11 nov 2007 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Yuka schreef:
Ik dacht dat de fokker van jouw Yuka toch echt Yvette heet hoor
Daar komt yuka vandaan ja en voor ons is Alma gewoon de fokker, tis immers ook haar hond
Snap wel wat je bedoelt hoor, maar de eer van het fokken van Yuka gaat toch echt naar Yvette. Alma is slechts de gelukkige eigenaar.
Moet het wel even voor Yvette opnemen Helemaal naar Finland gevlogen voor de dekking van Sifra en dan krijgt Alma hier de eer
Snap ook wat jij bedoelt hoor
Maar als ik ga zeggen dat de eigenaar van Yuka, Alma heet dan denk ik dat velen een beetje de draad kwijt raken
Daarom noem ik haar gewoon de fokker en dan is het voor de meeste wel duidelijke
Maar neem aan dat jij Yvette dus ook goed kent
Ook een erge leuke meid trouwens
Ja, ken Yvette wel ja. Ben al eens geweest pupknuffelen bij haar paar jaartjes geleden en de mams van Yuka ken(de) ik zelfs erg goed omdat ik veel contact had met het vrouwtje van Sifra (waar Sifra dus woont). Heb zelfs nog foto's van een hele jonge Sifra als het goed is, gemaakt toen we een keertje daar waren Volgens mij was ze toen zelfs nog een wollig klein pupje.
Mja, kan me wel voorstellen dat mensen de draad een beetje kwijtraken als je het helemaal uit moet gaan leggen.
Edit: heb de foto's gevonden. Dit is dus Caely met Sifra (mama van Yuka):
Laatst gewijzigd door zeta-jones op 11 nov 2007 21:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Yuka schreef:
Daar komt yuka vandaan ja en voor ons is Alma gewoon de fokker, tis immers ook haar hond
Snap ook wat jij bedoelt hoor
Maar als ik ga zeggen dat de eigenaar van Yuka, Alma heet dan denk ik dat velen een beetje de draad kwijt raken
Daarom noem ik haar gewoon de fokker en dan is het voor de meeste wel duidelijke
Maar neem aan dat jij Yvette dus ook goed kent
Ook een erge leuke meid trouwens
Ja, ken Yvette wel ja. Ben al eens geweest pupknuffelen bij haar paar jaartjes geleden en de mams van Yuka ken(de) ik zelfs erg goed omdat ik veel contact had met het vrouwtje van Sifra (waar Sifra dus woont). Heb zelfs nog foto's van een hele jonge Sifra als het goed is, gemaakt toen we een keertje daar waren Volgens mij was ze toen zelfs nog een wollig klein pupje.
Mja, kan me wel voorstellen dat mensen de draad een beetje kwijtraken als je het helemaal uit moet gaan leggen.
Nou laat ik het zo zeggen ik heb het in het begin eens geprobeerd heb omdat ik dacht dat vele er wel bekent waren met deze "methode"
Maar dat bleek dus totaal niet te zijn (naïeve ik)
Laat het zo zeggen dat ik in eens een hele lading kritiek over me heen kreeg, dus vandaar dat ik het dus gewoon zo laat....
ik zal me hier ook eventjes voorstellem, ik ben Sjoef, en ik heb een witte zwitserse herder teefje van bijna 5........Skawanagi.......oftewel gewoon Gina...... moeder van Hiemrod en vader Baron van schloss von Stutensee...ze komt uit Friesland.
Het is de grootste schat die je maar bedenken kan.....
Voor liefhebbers die en keertje hier over de Bedafse zandduinen willen struinen met hun witje........dan stuur maar een berichtje hoor, dan wandel ik wel stukje mee..........
he sjoef marit hier
ik ben baasje van fayen en wodan twee zwitserse witte herders en ken jou van uit de dierenwinkel in uden. daar heb ik gewerkt namelijk.
mocht je nog eens willen wandelen, dan wandel ik wel met je mee!
ik woon nou in cuijk is een kippeeindje van uden.
Shedmans Sheperd Blanca Lady Fayen(1998-2010) Wodan Of The First Choice (2000-2015) Winterstorm`s Yuma mijn zielsmaatje(2007-2011) Yuno uit het Noorden (2011) Jonah`s White Joy Taran (2013)
Jaaaah, wij krijgen binnenkort ook een witte herder. Als alles goed gaat wordt de pup half juni geboren en mogen we het begin augustus mee naar huis nemen.
We zijn ons aan het voorbereiden dmv boeken/internet en we hebben heel veel zin om de pup straks op te mogen voeden.
Lolke schreef:Jaaaah, wij krijgen binnenkort ook een witte herder. Als alles goed gaat wordt de pup half juni geboren en mogen we het begin augustus mee naar huis nemen.
We zijn ons aan het voorbereiden dmv boeken/internet en we hebben heel veel zin om de pup straks op te mogen voeden.
groeten,
Natas en Lolke
mag ik vragen waar je pup vandaan komt? Bij welke fokker bedoel ik dan
We willen graag een reu. De voorpret is idd al erg leuk. Zijn ook al eens met de honden van Yvon wezen lopen in het bos. Als de pups straks geboren zijn, gaan we vaak in Rijssen kijken. Lijkt me ook helemaal geweldig. Maar het mag van mij ook wel bijna augustus zijn..
Zal wel een hele verandering in ons leven zijn. Nu hoeven we nergens rekening mee te houden Niet negatief bedoeld overigens. Het lijkt me alleen maar heel leuk.
We willen graag een reu. De voorpret is idd al erg leuk. Zijn ook al eens met de honden van Yvon wezen lopen in het bos. Als de pups straks geboren zijn, gaan we vaak in Rijssen kijken. Lijkt me ook helemaal geweldig. Maar het mag van mij ook wel bijna augustus zijn..
Zal wel een hele verandering in ons leven zijn. Nu hoeven we nergens rekening mee te houden Niet negatief bedoeld overigens. Het lijkt me alleen maar heel leuk.
ah een langstokhaar gaat het worden. Schaf maar alvast een uitstekende stofzuiger aan
Er zal zeker een hoop veranderen, maar het is zo ontzettend leuk allemaal.
haha. Ja, die goede stofzuiger staat er al. Daar hebben we alvast rekening mee gehouden. Je merkt dat je nu al bij alles vast rekening houdt met de toekomstige hond.
We houden jullie zeker op de hoogte. Zal tzt ook wel wat foto's plaatsen.
De Witte Herder, een topic, die giga actief is, op deze forum:D Wha geweldig....Wha ik barst in tranen uit van vreugde:lol:
Witte Herders zijn mijn favoriete honden sinds rond 2007. En jah sindsdien wil ik die hond heel graag hebben.
Tot nu toe heb ik rond de 10 witte herders gezien, mijn favoriete zijn Wodan & Arrow, dit omdat ik ze elke dag zie, die baasjes flex zijn, ze zo verschillend zijn, hun vacht perfect zijn, de een me altijd likt en de ander altijd wel in is voor een aai. En jah, ik heb ze alleen nog niet geknuffeld, maar dat is goed ook, want dan schaam ik me kapot vanwege de tranen van vreugde diek dan zal krijgen. Natuurlijk is dit maar nog de top van de ijsberg want later ga/wil ik er een hebben. Fack de klimaatverandering, dood aan de overheid of diegene die me gaan tegenhouden, want ik ga hem dus 100% nemen als huisdier. IK MOET ER EEN HEBBEN.
Vandaag ben ik er weer een tegengekomen, gelijk foto's gemaakt:D En jah heb pas rond de 150 foto's van witte herders, rond verleden jaar oktober kreeg ik mijn digitale camera pas, dus dat is echt schrikbarend weinig foto's, aangezien het aantal foto's van de lucht, 100 keer zo veel is, oke 90% daarvan vanwege wazigheid wel verwijdert maar goed.
Jah, ik wil dit bericht weer aanpassen, maar ik blijf hierbij:xD: Urg....Dit wordt slapeloze nacht omdat ik dit bericht wil perfectioneren±lol±